1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

  1. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninety Nine Nights ondergewaardeerd?? Het was veel te overgewaardeerd (als je dat zo zegt O-)).
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Meer gehyped bedoel je, die game moest echt het hele massa killen iets naar een nieuwe level brengen wat het niet deed.

    Was wel vermakelijk in HD en alles maar niks bijzonders.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Iedereen verwachtte veel van die game maar maakte volgens vele niks klaar.. ik vind die game echt heel vet hij doet wattie moet doen.. ik kan echt niet wachtten tot er nog 1 uitkomt..
     
  4. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige goede was dat je echt met 1 aanval 300 man kan doden. Goed, daarin was het geslaagd. Maar de AI zelf stelde echt niets voor en dan voornamelijk je eigen troepen. Die lopen er maar een beetje bij, om er bij te lopen.
    Het was een aardige game, maar voldeed gewoon simpelweg niet aan de 'hype' die er van te voren omheen hing.
     
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je nummer 2 ben ik het eens! Maar die werd best wel gehyped....en had ook best wel hoge cijfers...weet nog wel dat die maanden van tevoren toen bij de PU op achterkant stond enz enz. Dus zo underrated is die niet! En nummer 3 heb ik nooit gespeelt....lijkt me wel vette game
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :) :thumbs:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Harry Potter 5

    Two Worlds

    Ace Combat 6 (Online echt erg vet en goede servers, maar ondergewaardeerd de allermooiste van deze topic) ;):9
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Blacksite ! damn die game is kenker vet
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Die is niet ondergewaardeerd, die is gewoon slecht..
    Dan moet je Hour Of Victory er ook bij zetten
     
  11. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Meest ondergewaardeerde game van 360 is toch wel Viva Pinata. Beetje ondergesneeuwd door veel topgames en door het "kinderlijke uiterlijk". Ben m toen ik een aanbieding zag staan maar gaan halen en heb me er erg veel uurtjes mee vermaakt!

    Daarnaast ook The Godfather, naam komt iedereen wel bekend voor, maar spel had ik niet veel over gehoord. Ben er uiteindelijk naar opzoek gegaan en in een winkel kunnen vinden. Het is niet een uber spel als GTA, maar kan je echt heeel wat uurtjes ook zoet houden.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    import tuner challenge was echt teleustellend, en vooral gewoon saai vind ik
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet ondergewaardeerd. _0/
     
  15. Dayuum

    Dayuum Guest

    kingdom under fire circle of doom
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog uitkomen. Dus tja weetniet soms is er een heel spektakel wanneer de game uitkomt
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat het een matige game wordt die vooral vet is met 4 players. Alleen komen d'r in febuari veel vettere games. Daarom zal hij misschien ondergewaardeerd worden. Maar dat het een topper wordt... Daar hoef je niet op te rekenen.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Mja heb je wel gelijk in.. maar hij wordt altijd gezien als zon budgettitel maar die game had echt vernieuwende gameplay
    :cool:
    Heb je eragon gespeeld? want ik heb me daar echt mee vermaakt..
     
  19. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik heb de australische versie al en ik vind dat het een topper is vooral in co-op maar je moet maar van hack and slash houden

    Ik heb nog nooit zo mooi bloed gezien in een game
     
  20. The Disco Mole

    The Disco Mole Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG N3 is echt niet onderschat maar overschat ik heb hem en hij is bagger, zoiets spelen alleen jappen

    /Mod Je iets vriendelijker uitdrukken m.b.t. bevolkingsgroepen mag wel. Bovendien speel ik de game ook en ben toch echt geen 'Jap'. ~Kevf
     

Deel Deze Pagina