Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kent het vast wel. Tijdens een game word je helemaal meegezogen in het verhaal en dan ineens... afgelopen, creditscreen... "Wat? Nu al afgelopen!", denk je bij jezelf.

    Wat is voor jou het meest teleurstellende spel einde?

    Voor mij was dit bij het recente spel "Sudeki". Niet dat het verhaal op zich boeiend was, maar het einde spande de kroon. Dat sloeg werkelijk nergens op. Een andere game waarbij het einde voor mij wat tegenviel was bij Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
     
  2. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook Sudeki... :{
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 2, mensen die het spel kenne weten wel waarom, denk je nog de eindbaas te moeten verslaan is het afgelopen, moet je shenmue 3 kopen als die nog komt!

    greetz wooly
     
  4. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt, toen ik de titel las dacht ik ook van Shenmue2 moet er bij.
    Want het verhaal lijkt niet meer zo lang op het einde van 2, blijkbaar kunnen ze er toch een titel achteraan plakken.

    ps. weet iemand toevallig al iets over shenmue 3
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden had ook een beetje een slap einde. Het hele spel door waren de eindbazen ontzettend moeilijk te verslaan maar de laatste eindbaas maakte je in 15 seconden dood!
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    - verplaatst naar Games Forum :)

    Past daar beter in .
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Zonder meer XIII. Dat einde is echt vaag. Het is niet leuk meer.:mad::mad:
     
  8. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelf vondt ik SC: Pandaro Tommorow een heel goed verhaal hebben.
    Maar dan moet je wel van het begin tot het einde alles lezen wat er te lezen is.
    En dan zal je zien hoe vet het verhaal wel niet is en het einde.
    Voor mij staat echt Shenmue 2 op nummer 1. Niet dat het spel niet tof is maar alleen het einde is een beetje van dat je denkt, tja is dat het einde.
    Er komt trouwends wel een Shenmue online aan voor op de pc. Op gametrailers.com zag ik er een trailer van.
     
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    @linders Frank: Er komt een Shenmue Online uit maar volgens mij is die alleen maar voor de pc.
     
  10. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    agressive inline...doe ik al die moeite om het uit te spelen krijg je gewoon helemaal niks! geen filmpje of wat echt heel klote. koste me eeuwen om alles te verzamelen.
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik moet zeggen dat van de vele games die ik de laatste tijd heb gespeeld het einde van The Chronicles of Riddick me toch echt het meest heeft teleurgesteld. Ik heb de game gewoon op Normal gespeeld en de totale gebrek aan uitdaging, met name vanaf de Triple Max gevangenis tot en met het eindgevecht is gewoon belachelijk te noemen. In dat eindgevecht pak je gewoon de Minigun op en het gevecht is binnen no time voorbij. Aangezien de game imo verder ook weinig replay waarde heeft heb ik er dan ook weinig behoefte aan om uit te zoeken of die uitdaging er in de Hard mode wel in zit.
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kotor vond ik super jammer dat het afgelopen was
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond BG&E kort en teleurstellend einde hebben..
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bent me net voor, I totally agree.
     
  15. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    @Metal wolf

    Ik ook maar XIII heeft, vind ik, het meest crappy einde ooit.
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was zeker jammer toen ik kotor had uitgespeeld maar het einde was wel heel goed, er waren zelfs twee verschillende einden.
     
  17. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste einden van een spel was wel Halo.
    je wist gewoon dat dit het laatste level was het was het meest uitdagende en het eindigd gewoon mooi.
    het slechtste einden in een spel vind mischien wel ninja gaiden en dat komt alleen maar door die gaare murai waar je op het laatst tegen moet die kerel is zo makelijk te verslaan want hij doet de hele tijd geen fuck.
    als het spel had ge eindigd bij die spin met doodshoofden dan had ik dat een beter einde gevonden.
     
  18. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde van pronce of persia en the sands of time tegenvallen. De eindbaas had ik zo veralagen terwijl vorige lastige passages wel 20 keer overgedaan moesten worden.
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Splinter cel: pandorra tomorrow: nogal een anticlimax. Je wordt het hele laatste level opgefokt dat je moet opschieten, en dan blijkt dat de terroristen op hun dooie gemak alles aan het klaar zetten zijn.

    En sudeki natuurlijk.
     
  20. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    XIII natuurlijk :confused: midden in het verhaal stopt hij, ik dacht echt van huh? grapje zeker...
     

Deel Deze Pagina