1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

meeste straf werk ooit!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DVL91, 13 sep 2005.

  1. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het HBO doen we niet aan strafwerk (ook niet aan huiswerk btw :confused:).
     
  2. Noukyfire

    Noukyfire Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk nii,,weet je h0e braaf ik benn !! :roll:
     
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vaak op de gang gezet omdat ik medeleerlingen teveel afleid, ook heb ik vaak teksten moeten overschrijven.Vaak leverde ik dan het stukje over het auteursrecht in en andere stukjes die ik op me computer had staan dat onder geen enkel beding teksten mogen worden gekopieerd zonder een gegronde reden en een schriftelijke toestemming van de auteur:cool: .
     
  4. Noukyfire

    Noukyfire Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    oh0hh stoutert! :9
     
  5. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpostertje



    (Niet opzettelijk)ik weet ook wel dat post in niet xbox hokken niet tellen)
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    In de derde of 4e had k een engelse lerares, die behoorlijk strict op was op vloekwoorden.
    Bij het zeggen van het woord shit moest je het 1000 keer opschrijven.. Ik heb dat jaar denk ik wel minstens zo'n 10.000 keer shit hebben moeten opgeschreven.. Je gaat er ook een beetje op letten hé ^^
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nog nooit strafwerk gekregen (in de vorm van schrijven). Een toenmalige vriend van mij wel op de basisschool nog, inmiddels al weer heel wat jaartjes terug. Hij heeft toen toestemming gekregen van de leraar om het op de computer uit te typen. :+

    Zij wist blijkbaar niet veel af van de copy paste functie of had een te groot vertrouwen in haar leerlingen.

    Heb wel een paar jaar geleden een uurtje rotzooi buiten de middelbare school mogen opruimen met praktisch de helft van mijn toenmalige de klas omdat we niet bij de les aanwezig waren geweest. We waren al een stuk of vijftien minuten aan het wachten en de leraar was er nog steeds niet. Niemand verwachtte hem meer, dus wat doe je als hij dan toch eindelijk komt opdagen? Allemaal de tegengestelde richting op wegrennen natuurlijk!

    Uiteraard bleven de meisjes plus welgeteld één jongen staan. Achteraf gezien had hij misschien toch beter mee kunnen lopen, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

    Ook werd ik op de middelbare school nog een keer op de gang gezet omdat ik me Wiskunde boeken niet snel genoeg op tafel had. Nogal triest, zeker aangezien een x aantal andere leerlingen ook nog niets op tafel hadden. Toen de lerares kwam kijken of ik aan het werk was mocht ik weer in de klas komen omdat de deur openstond en het er tochtte. Echt een grap.

    Dat vat het wel zo'n beetje samen, ik ben best wel een brave borst. :)
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Welke middelbare school heb je gezeten?
    Igthus of Almere College?
     
  9. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn strafwerk bestond eigenlijk standaard uit het vegen van het plein. Kwam zo'n beetje iedere dag te laat waardoor ik op een gegeven moment bijna dagelijks dat plein aan het vegen was. Naast leerling ook personeel.

    Verder nooit een regel strafwerk geschreven eigenlijk. Weleens 3 weken lang iedere schooldag tot 6 uur na moeten blijven, omdat ik een opstandige jongen met een grote bek een paar tikken had gegeven.
     
  10. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo zijn leraren een vreemd soort volk. Zij werken voor een ronduit slecht salaris, zodat de maatschappij draait. Vervolgens gedraag jij je als een enfant terrible. Kijk, daar betaal ik geen belasting voor. Als jij niet wil leren, dan zou ik zeggen er zijn nog een paar miljoen Chinezen die dolgraag willen leren. EN NU AAN JE WERK!

    Ik heb er zelf heel erg veel spijt van dat ik niet m'n best heb gedaan op de middelbare school. Ik deed Gymnasium en werd teruggezet naar de HAVO (mocht nog wel het volgende jaar, heb dus geen tijd verloren :) ) vanwege m'n gedrag en een slecht cijfer voor Duits (cijfermatig hoefde ik niet terug, maar mijn houding was totaal verkeerd). Nu doe ik de lerarenopleiding Geschiedenis, ik had dolgraag gewoon Geschiedenis aan de uni willen studeren, als ik maar beter m'n best had gedaan... zucht... Ben er echt te vaak uitgestuurd om alles op te schrijven, gemiddeld 3x per week, soms ook wel 3x per dag trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het meeste straf wat ik ooit heb ik gehad was op de basisschool. Toen hadden we een soort van nederlands(spelling) dit bestond uit 25 woorden die je moest leren. Dit moest ik 200 keer gaan overschrijven van de leraar samen met mijn buurman.
    Ook heb ik een keer met zo'n prikker het hele stuk grond rond school moeten schoonmaken samen met iemand. We mochten toen pas stoppen als we allebei een vuilniszak vol zouden hebben. Dus wij naar binnen vuilnisbak leeggegooid in die vuilniszakken.. en wegwezen.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg bijna nooit straf ;). Maar een vriend van me had een keer 600 pagina's strafkwerk gekregen en 10 uur nakomen...dat was egt lache
     
  13. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij wel een beetje overdreven:{

    Wat had hij gedaan, iemand door het trapgat van de derde verdieping naar beneden gegooid?:+
     
  14. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word al eens uit de les gestuurd, of niet binnengelaten wegens te laat, en als je dat 3 keer aan de hand hebt is dat 2 uur nablijven, maar dat is meestal geen ramp.

    De leukste grap was vorig jaar in de winter, als het vriest word er 's avonds zout gestrooid om ijsplekken te voorkomen. Die nacht bleef ik logeren bij een vriend van me die pracktisch naast de school woont, dus wij om 1 uur 's nachts naar school, zout wegspoelen en een mooie plas water leggen voor de fietsenstalling van de eerste en tweedejaars. (Oké, gemeen maar kom 8) ) Die morgen gingen wij dus op het bankje zitten voor die ingang, en hebben we nogal wat afgelachen. niemand raakte gewond, want daar kon je niet hard meer fietsen aangezien er een bocht net voor die ingan licht, maar er zijn er toch minstens een 40-tal onderuit gegaan. We zijn uiteindelijk verlinkt door zo'n streber meisje van in mijn vriend zijn klas. Hebben we 2 weken sneeuw kunnen ruimen en nablijven om zout te strooien :mad:
     
  15. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de 3Vwo, en ik kreeg als Strafwerk:
    De 4 koppen van de Engelse Grammatica opschrijven.
    Vond het wel een goede actie van de leraar:p
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in 3 havo en het meeste dat ik heb moeten doen dat is; frans alle onregelmatige werkwoorden de heele rijtejes 2x frans -nederlands
    en dan nog 2xde passe compose (18 van die kleine schrijft blaadjes)
    En voor natuurkunde heb ik laatst nog paragraaf 1+2 over moete schrijven dit komt ook leuk in de buurt (4a5 A4tjes)
    Maar ik ben ook niet de allerbraafste heb nu 2maanden school gehad en dit is me allemaal al overkomen----> wordt gestalkt door me oude mentor vanwege mijn slechte gedrag, dat natuurkunde van hierboven, heb al een aantal moeten nablijven waarvan ik ook weer een aantal heb genegeerd, heb al paar keer grammatica moeten overschrijven, ben er paar keer uitgestuurt, en ik heb een keer voor straf 3 rondjes om een toren moeten lopen met mijn fiets omdat ik altijd het terrein af fiets, en de dagcoordinator/rector kent mijn naam en zoiets allemaal.
     
  17. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ergste was een paar keer de Bijbel overschrijven en mijn geschiedenis boek overschrijven, inclusief illustraties.
    Nooit gedaan, tho.
     

Deel Deze Pagina