Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar als het gebeurt dan zal je een behoorlijk domme rechter moeten hebben die nintendo gelijk geeft.
En als dat dan ook gebeurt, dan vind ik het heel zwak van Nintendo, en ik denk dat het van de gamers uit en hele hoop negatieve reclame oplevert. Zeker van de Die hard psx en ps 2 groep.
Denken ze nu echt dat de consument zo dom is dat ze alleen maar na de naam Playstation kijken??....... Dat zijn de mensen van onder de 10 jaar. De rest weet heus wel dat hun console van sony komt, en die nemen dat dus echt niet in dank af.
Maar goed als dit waar is, dan kan Nintendo niet meer het verwijt maken dat ze in het begin maakten naar MS. (Dat het hun niet om de games gaat.). Nee want dan gaat het Nintendo dus ook niet om de games. (Wat al langer bekend is, (trouwens elk bedrijf is in it for the money) je moet de arogantie van Nintendo en hun nog net legale trukjes niet gaan bestuderen of je denkt gelijk :"Dat is niet kiddy meer!").
Maar goed eerst maar eens zien of het waar is, maar het lijkt me zeeeeer sterk.
Ps.:"Ik denk eerder dat Nintendo dit rumourtje heeft gestart om hun gezicht te reden. Om maar aan iedereen te vertellen dat de PSX een soort van SNES zou zijn alleen omdat het de CD unit voor de SNES zou zijn geworden. (De psx is bij lange na geen Snes, hele andere architectuur en chipset.)"
Laatst bewerkt: 6 dec 2002