Mega schadeclaim Nintendo aan Sony

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Godd, 3 dec 2002.

1. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0

Bron: GameFAQ

Als dit waar is kan Nintendo al de winst die de Playstation sinds 1996 gemaakt heeft opeisen.

Hoax of nie?

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    das dan niet eerlijk voor de klanten als ze denken dat ze een sony psx kopen dus dan zal Nintendo er wel heel groot nintendo op moeten zetten als ze al winnen:confused:

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  3. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan toch niet waar zijn?

4. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had dit al een tijd terug gelezen, stond bij dat Nintendo misschien geen schade-clain wilde indienen maar "Only ps2" games op de Gc wilde laten uitkomen denk aan GTA en andere toppers...
    Als Nintendo dit doorzet kunnen ze toch wel een paar miljard binnen slepen......

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    das niet eerlijk! Is dit ook voor de ps2 of gewoon de ps?

EDIT: hehe..GTA: VC en kingdom hearts op mijn broertje's GC (kan die de grafix wel aan?)

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of course, de GC kan betere graphics aan dan de ps2 hoor!

7. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    echt? zon klein bakje? wow...

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een mooi nieuwsbericht verzonnen op dezelfde baggersite als waar de 2,5 miljoen gc verkocht waren in de eu.

PlayStation bestaat al hartstikke lang, langer dan de eerste termijn van 10 jaar trouwens. PlayStation is een brandname van Sony, als dusdanig geregistreerd. Zelfs als Nintendo echt samen met Sony gewerkt heeft, zijn het zij die uit het project zijn gestapt en hebben ze veel te lang gewacht dit aan te kaarten. Sony heeft volledig op eigen geld de brand PS opgebouwd, daar zit geen nintendo centje in. Als dit het zogenaamde megaton nieuws is dan geef ik nintendo zero kans.

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    duuh.. natuurlijk kan de cube die graphics aan.. maar ik ga ervan uit dat je je voorlaatste post als grap bedoelde..

10. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    eh GC is goed das alees dat ik oef te zeggen toch?:D

11. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    wat ?? is dat nederlands? nog 1 keer

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh,GC is goed dat is alles dat ik hoef te zeggen,toch?
    Da zegtie

13. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Thx Gogeta, snapte het echt ni.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo heeft er recht op! Hun hebben meegeholpen aan de psx en toen is sony weg gegaan en zijn ze zelf verder gegaan.

15. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zat te eten ik moets snel met een hand typen.:D

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nintendo probeert nu slim te
    doen door nu pas hun geld op te eisen
    en de psx zolang al bestaat hoeften ze
    echt niet zo lang te wachten met dit
    gewoon 1 of andere truc

17. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof ze alles zullen krijgen, misschien een deel

18. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar als het gebeurt dan zal je een behoorlijk domme rechter moeten hebben die nintendo gelijk geeft.

En als dat dan ook gebeurt, dan vind ik het heel zwak van Nintendo, en ik denk dat het van de gamers uit en hele hoop negatieve reclame oplevert. Zeker van de Die hard psx en ps 2 groep.

Denken ze nu echt dat de consument zo dom is dat ze alleen maar na de naam Playstation kijken??....... Dat zijn de mensen van onder de 10 jaar. De rest weet heus wel dat hun console van sony komt, en die nemen dat dus echt niet in dank af.

Maar goed als dit waar is, dan kan Nintendo niet meer het verwijt maken dat ze in het begin maakten naar MS. (Dat het hun niet om de games gaat.). Nee want dan gaat het Nintendo dus ook niet om de games. (Wat al langer bekend is, (trouwens elk bedrijf is in it for the money) je moet de arogantie van Nintendo en hun nog net legale trukjes niet gaan bestuderen of je denkt gelijk :"Dat is niet kiddy meer!").

Maar goed eerst maar eens zien of het waar is, maar het lijkt me zeeeeer sterk.

Ps.:"Ik denk eerder dat Nintendo dit rumourtje heeft gestart om hun gezicht te reden. Om maar aan iedereen te vertellen dat de PSX een soort van SNES zou zijn alleen omdat het de CD unit voor de SNES zou zijn geworden. (De psx is bij lange na geen Snes, hele andere architectuur en chipset.)"

Laatst bewerkt: 6 dec 2002

Deel Deze Pagina