jaa hijs er dan bijna weer! nu vraag ik me af wie er allemaal daar heen gaat!! mja tis me eerste keer dat ik daar heen gaat eigelijk dus ben benieuwd van de reactie van de mensen die vorig jaar heen waren gegaan! heb gehoord dat daar ook zo'n groot gaming gedoe is toch?? het evennement begint op 5 JULI t/m 12 JULI ofz_
Ik ben er nog nooit geweest. K wil er wel naar toe. Maar elke keer ben k ook op vakantie!! (Das natuurlijk ook leuk, maar toch)
Ik was vorig jaar, en ik vond het één groot reclamefestijn. Er was geen fuck te beleven, bungee jumpen was nog wel leuk, maar voor de rest.... pfffff.
Ik vind er nooit zoveel aan. Kom dus ook dit jaar niet, ook al schijnt het dit keer wel veel beter te worden. Het zal mij benieuwen
Het valt een beetje tegen.. wel leuke MTV stands vorig jaar en er is een best groot stuk met games.. wel leuk, maar niet voor herhaling waard voor mij betreft.
XBW is alleen op de PUawards maar Het Xboxpromoteam is wel op de megafestatie kom je gezellig met ons ff ouwehoere