He gastu ik ben dus, net als velen van jullie naar de megafestatie geweest. De megafestatie was niet zo, maar desondanks vind ik dat MS flinke promotie heeft gemaakt. Zo in het begin z`n grote stand met plasma schermen en als je stond te wachten voor die botsauto's ging iedereen kijken naar die hoge schremen waar blinx en van alles ruimshoots te zien was. Ook hoorde ik iedereen positief praten of de xbox, iets wat in media markt nog wel eens varieerde Bij de Xbox-stand stonden trouwens wel leuke en nieuwe games, maar ze waren al wel uit. Bij de PU-stand kon je wel even Splinter Cell spelen was wel tof of je kon Enclave testu. Uiterraad kon je ook even jj beaten met DOA3, hij kan er echt geen zak van. Toch ben ik blij met mijn gekregen XBOX-CAP en KEYCORD van Xbox...aant eind waren er allemaal gasies die er €5 voor wilden dokken enzo. Niet gedaan natuurlijk Hebben jullie nog vette games gechecked of vonden jullie t mar ghar op de megafestatie???
Ik ben dur jammer genoeg niet geweest, zo zie je maar weer dat ze bij de pu niet echt goed Xbox games kunnen spelen, zoals jeroen amped af ging zitten te kraken, omdat de besturing zuit en dat het hem maar een paar keer gelukt was om goed te landen, bullshit ofnie?
ach man wat een poepzak die jeroen amped vin ik moeilijk als je moet vallen maar je moet niet vallen, dus het is makkelijk ik heb een trick gamaakt van 420.000 en op stratton2 een run gemaakt van 850.000 dat is ez. amped controls is niet moeilijk
Jah...maar daar ging t dus niet over ook al ben ik het met jullie eens. Ik heb op de megafestatie toch nog Splinter Cell en Enclave mogen aanschouwen. Ook heb ik gewoon een xbox-keycord gekregen en een xbox-cap (bij abonnee PU) en een poster. Ook was het vooderert wel cool bij de xbox-stand,m leuk sfeertje plasma schremen met aankomende games e.d. Wat vinden jullie?
Ja klink leuk, Zal wel lauw geweest zijn op Slpintercell te mogen gespeeld te hebben, en een gratis Xbox cap is ook mooi meegenomen Xbox Cap is ook mooi meegenomen
Ik heb Amped nu 2 dagen, eerste dag een beetje inkomen, vandaag ben ik serieus wat uurtjes gaan zitten spelen en ik sta nu op rank 98, die controls zijn zo simpel als ik wee nie wat. Volges mij heef die jeroen gewoon altijd tijdens een jump die groenen A knop ingehouden, logisch: dan pleur je altijd..
Ja lekker, doe ik mij fucking best om een aantal Xbox games te halen die nog niemand gezien heeft, word ik en Jeroen weer gedist. Nee we doen nog eens wat voor de Xbox community. waarom dissen jullie het fijne MS Nederland niet, die eerst aangaf mogelijk nieuwe games te hebben en vervolgens alleen maar oude dingen hadden. waar was het Xbox mag, nu, kom dan eens op. Wat geef ik aan op BNN als favo console. Nu, nu lult niemand meer, Het moet maar eens ophouden met dat geziek pro dit en dat. Daar word pissig van. Wij testen gewoon games op hun merites en als ik Amped naast SSX lig dan dig ik de eerste gewoon minder. Mijn mening en als jouw mening anders is prima. ga ik toch ook niet over zeiken. PU is een blad wat een aantal meningen geeft. Er staat nergens dat het de waarheid is. Ik vind het soms zo ondankbaar allemaal. Is zo makkelijk lekker te zeiken over ander mensen, maar je weet niet half hoe moeilijk het is een game als Splintercell te halen. Heb daar eens wat respect voor. En o ja, de mannen van Xboxworld, die inderdaad erg goed kunnen DOAén, respect voor dat, zeiken zelf Enclave af. En terecht nu ik het spel een paar dagen gespeeld heb. Dat je van de Xbox houdt, prima, maar probeer niet blind te zijn. Je hebt goede games en slechte game sop alle consoles dus ook op de Xbox. Ik scheit op blinde verafgoding. Een echte gamer speelt alles, (als de protemonne dat toelaat), en heeft kritiek op alles. Daar heb ik respect voor. Niet op geblaat als PS2 rulez en de NGC is een kiddy ding. Ik hoop dat mensen nog eens inzien dat we als PU als enige blad echt wat proberen in gang te zetten. Gameparty´s, TV, kortingen etc. Gewoon omdat games in Nederland nog steeds een negatief stigma heeft en dat moet maar eens afgelopen zijn. En o ja over DOA, tja als ik het spel weinig speel, dan win je inderdaad van me, maar de mannen wilden dan weer niet ISS met me spelen, wat ik dagelijks speel. Of NBA 2K op de DC. IK speel veel, maar weinig games vaak. Mijn ass is de hele week gekickt door jong en oud behalve op ISS. En ik gun iedereen dat lolltje wel, alhowel ik slecht tegen mijn verlies kan. En dat merkten de gasten wel. JJ
Goed gesproken! Maar je moet wel begrijpen dat hier 2 mensen jj en jeroen een klein beetje dissen en dat dat dus niet representatief is voor heel Xboxworld. Xboxworld is trouwens niet unaniem lovend enzo over de Xbox want in verscheidene newsberichten kwam naar voren dat ook zij vinden dat MS veel meer moet doen aan de marketing en dat zij vinden dat er te weinig xboxen zijn verkocht! Waarom?> Door MS zelf. Tenminste ik denk dat zij dat zo zien. O ja, het is eigenlijk wel triest van mensen om hierzo de PU te gaan dissen terwijl ik zeker weet dat er gassies zijn die op zio'n forum vet mans lopen te doen maar als ze de kans krijgen om in Yo Post te staan of om zo'n PU redactteur in het echt te ontmoeten nou dan pissen ze bijna in hun broek van entousiasme.
LOL Je kan het nooit voor iedereen naar de zin maken, je kan het nooit goed doen. Maar dat er dan gelijk weer mensen zijn die zich puberaal gaan gedragen!! Kijk, de een vind bloodwake een goed spel en de ander vind het een klote-spel. Als de een bloodwake leuk vind laat hem dan lekker spelen en ga hem niet lopen afkraken. Gamen doe je in je eigen belevingswereld!! Minstens 80% hier heeft MS lopen afzeiken, geen reclame, niet veel nieuwe spellen, waar blijft mijn reward pack. en als MS onbereikbaar blijft, zoek je toch een ander slachtoffer!
WTF Splinter Cell is toch nog niet te koop/spelen? Anders heb ik echt iets gemist en moet ik strax ff met spoed naar de winkel
Re: Re: Megafestatie: The recap. Als je nou eens leest... Ik zeg bij de xbox-stand waren GEEN nieuwe games, maar bij de PU stand kon je WEL even nieuwe games spelen als Splinter Cell. En zoals ik al zei kon je JJ beaten met DOA3. Kijk JJ wij kunnen net zo slecht tegen ons verlies en daarom spelen wij alleen games waar wij goed in zijn En oja ik ben het met Jan Johan eens (zie post ergens hierboven) al vond ik de Amped review toch echt wat slecht. Daar ga ik denk ik maar even een second-opinion over schrijven
Woohoo, go JJ Je hebt wel gelijk hoor maar je zit hier nog altijd op een Xbox fansite dus daar vind je sowieso veel fanboys die alles van hun console goed vinden. En inderdaad, een review is altijd een mening en als je het er niet mee eens bent schrijf je er toch gewoon zelf eentje ? (of een 2nd opinion in jullie geval ) Maar wat je ook schrijft je zult altijd mensen hebben die het niet met je eens zijn en niet onderbouwde kritiek zullen geven... It's part of the job zullen we maar zeggen.
Aangezien ik ook naar de MF ben geweest (he Xguus jij ook daar ) wil ik nog ff er wat over zeggen: bij de Pu stand SC gespeelt: kewl, en dan vooral de lichteffecten. Verder was er weinig echt bijzonders (tot nu toe) aan de game. Graphics afgezien van de lichteffecten NOG niet bijzonder, maar toch verwacht ik dat deze game een toppertje wordt. De gun deed zijn werk, de night goggle mode was errug kewl en ook de vijanden reageerden al vrij goed. De makers hebben nog alle tijd om alles te implanteren wart nog niet aanwewig was in deze versie, maar pas 50 procent klaar, ik heb er alle vertrouwen in. Wat dat commentaar betreft waar JJ het over had ... (over enclave) Ik vond in eerste instantie de hack en slash aktie niet bijzonder; later zag ik wel in dat de game behoorlik goed was: de graphics zagen er goed uit; de besturing was errug goed; en de textures van de gebouen zagen er nog mooier uit. Al met al heb ik de game niet ontzettend lang kunnen spelen, dus ik kan er niet echt een oordeel over vellen. De microsoft stand btw was goed geplaatst; bij de ingang en dus goed in het zicht. Toch ontbraken nieuwe games op de stand, wat ik wel jammer vond. De filmpjes die werden getoond zagen er daarentegen wel goed uit en de speelbare games (van halo tot test drive) waren natuurlijk errug OK. Al met al een leuke dag, alhoewel het volgend jaar wel wat meer te beleven mag zijn. Wat JJ betreft: Als je mij had uitgedaagd tot een potje ISS dan had ik dat zker aangenomen maja dan moet je dat natuurlijk wel doen (slechte verliewer anyone?)
he Cyberlaui kun je die verschrikkelijke foto van je er niet afhalen !!! en heb je geen andere meningen als over amped !!!
Re: Re: Megafestatie: The recap. Whatever. Trouwens Daniel = right about de xbox en pu stand, die was echt perfect geplaatst. En volgens mij zijn wij (Daniel, ik en nog iem waarmee ik ging de enigste met xbox-keycords!!) Jammer alleen idd dat er naast Splinter Cell (lastige besturing trouwens) en enclave geen nieuwe games (die nog niet uit zijn voor Maki) waren. Word tijd dat er een PR ventje van MS op dit forum komt, dan kunnen we dit nader uitpluizen!!!