Megaton

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dende0611, 18 dec 2002.

1. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Stel het Megaton bericht is wel dat Nintendo Capcom overkoopt. Zal Teki dan nog op de Xbox uitkomen. (Steel Battalion) Ik ben zo bang dat we die mis gaan lopen.

En ik zou graag jullie mening en gedachtengang hierover horen.

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk niet dat ze een spel dat af is gewoon in de kast laten staanvoor Europa... Die spelletjes van Rare op de GC kwamen uiteindelijk ook nog gewoon uit, dus voor Steel Battalion hoef je niet te vrezen, voor Steel Battalion 2 Online wel :{

3. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Nou waar ik bang voor ben is dat Nintendo haar oude :"Zero Tollerance" Beleid weer gaat invoeren tegen over haar concurenten. No matter how much geld het kost, en dat ze gewoon zeggen van :"Ja big deal MS zoekt het maar uit wij releasen hem gewoon niet".

Nintendo houdt namelijk wel van dat soort geintjes. Ze zijn nogal smerig in het voeren van bussiness.

Ik bedoel als Capcom geen Capcom meer is maar gewoon een soort van Team Capcom net als Team Sonic voor Sega is.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het contract rondom Steel Battallion allang is ondertekend dus ik zou er niet bang voor zijn.

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    merci wouter vor de geruststelling :)

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hehehe.. het is gewoon een nachtmerie van me.
    ;)

Je weet wel van die mechs die worden bestuurd door een loodgieter enzo. Brrrr.. moet er niet aan denken :D

7. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Net gelezen op de site ^_^ THANKS MICROSOFT!! ^_^.....

(sorry kijk nogal naar het spel uit).

8. sexylexy

sexylexy Guest

teki? wasdadde voorn game?

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dat is de japanse naam voor steel battalion.(check de frontpage)

10. sexylexy

sexylexy Guest

oooooh, is tekki vergleijkbaar met mech assault of niet, (ik zag tekki wel heel ff bij de gamexpo xbw stand maar begreep er niet veel van)

11. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Tekki is Mech assault times 10. ^_^.

de prijs is er trouwens ook naar, dus dat is nog even slikken.

12. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo drops the Megaton

Out of Tokyo this morning (mid-day in Japan) Nintendo has announced the move that could change gaming forever.

(Tokyo)- In an announcement early this morning, Nintendo and Sony executives announced that they had come to a legal agreement over the rights to the name 'Playstation'. The name, which was originaly given to a joint-venture CD rom based add-on for the Super Nintendo, was technically, a joint-owned copyright. Sony has agreed to pay Nintendo 10% of all past and future proceeds made off of the name. This ammounts to a whopping 2.3 billion USD in back-payments. Nintendo will allow Sony to pay the money back in installments instead of a lump sum over the next 20 years. However, Nintendo has plans for their new found source of income. They will immidietly finance a new game studio called 'The Artists Group' which will feature members of Sega, Nintendo, Namco, Capcom, Konami, Tecmo, Square-Enix and more to collaborate on projects for Nintendo systems, and exchange copyrighted properties. The first projects announced out of this new studio are a new RPG using various gaming icons as the central charachters, a new Smash Brothers game, featuring mascots from accross the companies, including Pacman, Megaman, Sonic, Mario and more, as well as a new Sega-AM2 developed racing game that will also feature multiple icons from the various companies. The final collaboration is the recently announced Viewtifull Joe from Capcom stuidios. Nintendo has also promised that completely original more collaborations between studios will take place in the future, but for now, they will be focusing on quality content showcasing the newfound bond between the various development houses. Contrary to internet rumors however, Nintendo has not as of yet purchased any software developers, and as such, all members of the Artists Group will be allowed to explore development on other systems of their own accord. More as it develops.

[UPDATED: Wednesday 2:17 18/12/2002]

Consoletalk is een vrij nieuwe site dus misschien is het bogus maar het klinkt wel redelijk Nintendo :+

13. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed.. laten we uit gaan zoeken of het waar is.. heeft iemand hier IGN insider??

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    het is al fake verklaard schijnt het..

15. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat dat waar is want dan gaat het wel erg ver. Je kan zeggen wat je wil maar Sony heeft wel zelf voor haar console gezorgt dat het populair werd. Maar goed aangezien Nintendo altijd wel smerig is zou ik er niet van opkijken.

Maar ik denk eerder dat Sony er dan hellemaal een hard hoofd erin krijgt en dan zegt :"Stik maar in die naam" en gewoon een gigantische reclame campange begint om de naams verandering kenbaar te maken. Waardoor de naam PLaystation bijna gewoon nutteloos wordt. (Tenzij je geen TV kijkt of kranten leest. Maar dan heb je meestal ook geen console en wil je er ook geen. lijkt mij.).

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    noem je een samenwerkingsproduct voor jezelf houden niet smerig??

17. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft 3 keer de PSX gecancelled.

Waarvan een keer met de grootste concurent Phillips in zee gaan terwijl het contract nog niet afgezegd was.

Vind je het dan gek dat Sony dan zegt, :"Ja zoek het nu maar uit"

Ten tweede zit er niks in de PSX aan architectuur wat nog te maken heeft met de SNES (behalve de controlles Ik heb het over Systeem architectuur niet het uiterlijk). De architectuur gebruikt zelfs veel Chips die Nintendo niet zou gaan gebruiken.

Dus Nintendo wou dit zelf, zij wouden geen CD systeem omdat de Sega CD het in japan het niet goed deed en omdat je CD's kan kopieeren. Moet Sony dan maar verlies op een project gaan lijden, omdat Nintendo niet weet wat zij wil.

Weet je waar het ook stuk op liep.. Nintendo wou all het geld voor zichzelf houden. Ze konden het maar niet eens worden over de royalties en de Heilige hardware die zogenaamd van Nintendo was.

Waarom anders denk je dat zo veel van de developers met Sony mee zijn gegaan, die waren zo'n beetje allemaal ziek van het gedrag van Nintendo. Namco heeft het zelfs al geprobeerd aan het eind van de jaren 80 met Sega. (En zijn daarna gigantisch vernederd door Nintendo).

Nintendo heeft hetzelf geflikt en ik vind het belachelijk als ze nu Sony aan zouden gaan klagen.

Sorry hoor ik ben geen PSX fanboy, sterker nog ik ben anti sony. Ik speel nog liever Nintendo, maar ik weet hoe smerig Nintendo is in marketting met trukjes die nog maar net legaal zijn. En je kan Sony veel verwijten maar niet dat ze niks voor hun console hebben gedaan.

Laatst bewerkt: 22 dec 2002
  18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mischien helpt het als je zulke dingen post voor je roept dat er iemand smerig bezig is.. het enige wat bij mij bekend was, was dat sony het contract met nintendo gebroken had en zelf verder was gegaan..

19. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post dat soort dingen niet omdat het nogal een lang verhaal is. En omdat de meeste Snes fans dit ook wel weten.

Sony was in die tijd nogal behoorlijk gepikeerd op Nintendo, en ik kan ze er eerlijk gezegd geen ongelijk in geven. Ik zou het zelf denk ik ook doen.

Plus het is algemeen bekend dat Nintendo in een Concurentie strijd echt heel smerig is. (Ik bedoel niet hun spelletjes maar hun manier van een strijdt voeren op zakelijk gebied.)

Sommige dingen waren echt net legaal en zijn ze later zelfs op afgerekent. (Bijvoorbeeld het Third party beleid in de jaren 80).

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg m'n supernes in 1993.. toen was ik zes jaar.. :D

Deel Deze Pagina