Meld dit bericht bij moderator knop werkt niet!?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mr.ed, 17 mrt 2004.

1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tsja, titel spreekt voor zich. Geef wel eens wat aan dmv die knop maar zie nooit resultaat. Zou toch anders moeten zijn imo.

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Als het goed is krijg je een schermpje waar je een reden in kan vullen, en dan kan versturen...
    Misschien probeer jij het bij een thread die al dicht is ofzo...?

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb je berichtje even gemeld bij een moderator, ze zullen zo wel reageren.

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Die meldingen gaan bij mij naar mijn mailadres, als ik aktief ben op het forum lees ik niet continu mijn mail (doe ik 1 of 2 maal per dag maximaal). Dan wordt er dus iig door mij laat gereageerd.

Het is misschien handig om (ook?) een korte pm te sturen naar een aktieve mod met een link en je probleem, deze lees ik iig sneller.

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    De meld knop komt alleen bij de moderator in zijn email die verantwoordelijk is voor dat forum. Als dit dus niet zo'n actieve mod is dan kan het inderdaad wel even duren voordat er gereageerd wordt.

Bovendien zou het misschien fijn als je op de 1 of andere manier zou kunnen zien dat er ook echt iets gedaan wordt nadat je het gemeld hebt.

6. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    als er dan na 3 dagen nog niets veranderd is blijkt hieruit toch de nutteloosheid van deze knop.

Zo vraag je er toch ook om dat mensen zelf anderen gaan afzeiken over irritante dingen die ze doen. En dat is toch iets wat we allemaal niet willen dat gebeurt. Daar zijn immers de modderators voor.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Was ik maar moderator, dan mocht ik legaal mensen afzeiken over de irritante dingen die ze doen... :'-(

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit was de uitleg van Darkwing die ik ooit kreeg in een PM;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een goede moderator is juist het tegen overgestelde altijd de aardige maar rechtvaardige member....

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Jij had toch het record slotjeszetten in je eerste week als mod verbroken?

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat valt toch ook wel weer mee:confused:

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb, maar dan ook alleen in het Live Forum ... omdat ik aanzag komen dat ik elke keer het zelfde antwoord moest geven .. door gericht een antwoord gegeven waren andere sneller geholpen

Betekend dus niet dat ik iemand uitschold of iemand had gebanned... Ik heb in mijn mod tijdperk maar 1 iemand gebanned .... :{

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Helaas is dat wel eens nodig.. rechtvaardig betekent natuurlijk niet dat nutteloze threads dan maar open moeten blijven.
    En vergeet ook niet dat als er een slotje op een komt er altijd nog een mogelijkheid is om die ervan af te krijgen door daarom te vragen in de daarvoor bestemde thread.

Wat betreft die knop, aangezien ik nog maar net Mod ben heb ik vanuit dat oogpunt nog maar weinig (lees geen) ervaring ermee.
    Als member heb ik hem wel eens gebruikt, soms was er al snel een reactie soms duurde het wat langer.
    De andere optie die Darkwing en Cole geven is een goed alternatief mocht er niet snel op de "meld dit bericht" knop gereageerd worden.
    Ligt denk ik wel een beetje aan de ernst van de zaak hoe snel je zo'n pm moet sturen.

14. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    kan die knop dan niet veranderd worden zodat een mod een pm krijgt ipv mail? Lijkt me dan wel wat handiger.

V3 maybe? :+

15. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
  16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vertel eerst eens wát je hebt gemeld en in welk forum. Dat verklaart misschien een hoop (posts die gemeld worden in de XBM fora bijvoorbeeld komen niet bij ons moderators terecht maar bij de xbm redactie en die doen daar meestal niet veel op uit.

Een pm naar een moderator die op dat moment online is is vaak sneller.

17. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2

volgens mij doet dat er niet echt toe, het was een xbw fora en als je het echt wilt weten had ik gisteren deze vanwege 6x dezelfde post, wat vrij irritant is om te lezen en wat nog steeds zo is.

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik meld ook wel eens berichten idd, en daar wordt dan ook totaal niks mee gedaan...misschien handiger om een iets ander systeem te maken

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een bericht meld wordt er vrijwel altijd wat aan gedaan, en dan nog redelijk snel, als ik wat meld zit vaak een uur later een slotje erop door Graveheart (X-bazar) of door Darkwing (all around). Ik heb nog nooit gehad dat hij niet werkte.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    :cool:

We doen ons best, uiteraard zijn wij ook maar mensen.
    Althans, ze zeggen het.

Deel Deze Pagina