Meld je aan voor de Europese Halo 2 kampioenschappen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 7 mrt 2005.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pak je pistolen en prepareer je projectielen: het Nederlandse Halo 2 toernooi gaat eindelijk beginnen. Bind de strijd aan met de beste fraggers van het land op Xbox Live™ en verover een plaats in de finale! Zorg ervoor dat je uiterlijk 20 maart 2005 tot de beste acht Nederlandse spelers in de Rumble Pit ranglijsten behoort. Eindig je bij de beste acht, dan ga je door naar de landelijke finale, georganiseerd door Xboxworld.nl, waar je gaat strijden om de officiële titel van Nederlands kampioen Halo 2.

Om mee te kunnen doen aan dit eerste officiële Nederlandse Halo 2 toernooi, moet je drie eenvoudige dingen doen:

• Meld je op Xbox.com aan met je Xbox.com-account. Nog geen account? Schrijf je hier in met je MSN paspoort.
    • Koppel je gamertag aan je Xbox.com-account. Doe dat hier.
    • Schrijf je in als deelnemer op deze link en speel Halo 2 op Xbox Live.

Als je je eenmaal hebt ingeschreven, kun je beginnen aan je epische reis naar de top van de Rumble Pit ranglijst. En vergeet niet: alleen de beste acht ingeschreven spelers van Nederland gaan door naar de landelijke finale (georganiseerd door Xboxworld.nl). Schrijf je dus in, zelfs als je net niet de beste bent. De speler die boven je eindigt, heeft zich misschien niet ingeschreven (je weet maar nooit!). Meld je aan bij Xbox Live, selecteer OptiMatch en start je game in de Rumble Pit.

De acht beste spelers binden ten slotte een epische strijd met elkaar aan, om te beslissen wie de Nederlandse kampioenstitel in de wacht gaat slepen. De winnaar is dan niet alleen de eerste officiële landskampioen, maar gaat ook nog eens naar huis met de allernieuwste digitale camcorder van Samsung, een speciaal beeldje van Master Chief, een Halo 2 T-shirt en (het allerbeste) een unieke plaquette van het toernooi. Hier doe je het toch allemaal voor?

Schrijf je nu in - je hebt tot 20 maart de tijd om bij de beste acht Rumble Pit spelers van Nederland te eindigen! Klik hier snel!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik doe wel mee, ff m´n skills teste :p

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    'Vergeet niet de voorwaarden te lezen'

*klikt

[plaatje]http://img129.exs.cx/img129/4183/naamloos4sg.gif[/plaatje]
    werkt niet :confused:.

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik behoorlijk kansloos ben, maar ach is het proberen waard :)

5. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej,
    dus als ik het goed begrijp, denken die mensen daar dat je goed bent als je ene hoge rank hebt bij rumble pit :confused:.
    dat .... slaat echt werkelijk nergnes op, tjah behalve dan op stront.
    rumble pit is wapens zoeken en pompen, dat kan zo'n beetje iedereen.
    marjah, ik wil het id niet gelijk afkraken, mar dat je dan jezelf de officiele nederlandse kampioen kan noemen... tjah dat is dan wat hun denken.
    Als je de beste halo2 speler wilt zoeken in nederland zou ik het toernament toch maar offline maken en niet rumble pit met 8 man.

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm daar komen ze nou mee.
    En dat terwijl ik amper haast rubble pit speel.
    Nou dan mag ik wel opschieten om de 8ste nederlander beste te zijn.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik heb 't niet verzonnen is Eurpees toernooi, en er moet 1 winnaar uitkomen, dus is het deathmatch.

8. Caps13

Caps13 Guest

nou dat zal ik wel worden, ik ben de de grote favoriet

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Is het tegenwoordig dan zo slecht gesteld met de Nederlandse spelers? :+

10. Krevlorneswath

Krevlorneswath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al spelers die zich hebben aangemeld? Ik ben wel van de partij!

11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen live:mad: echt jammer dat ik niet mee kan doen!...

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    mpz, ik speel bijna nooit rumble pit. Dus lijkt me onmogelijk om nu nog in die top te komen

13. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ik meld me denk ik ook wel aan
    ik ben pas lvl 15 met rumble pit, dus ik heb nog wel wat te doen :)

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ABSOLUUT GEEN Halo fan maar dit kan ik niet ontgrijpen. :p

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Er komt zoveel geluk bij kijken, een gelukkig granaatje en je hebt 3 kills extra. Of je komt toevallig de rocket launcher tegen. Bij Rumble Pit komt geen skill kijken.

16. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een bullshit.. de gene met de hoogste rank in Rmunble wint dus.. :confused: :{

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Das natuurlijk onzin..

Ik weet niet hoe die rank werkt, maar de gene met de hoogste rank, zal heus wel de beste statistieken hebben.

Diegene met de hoogte ranks, gaan 'door' naar de volgende ronden. Die winnen niet automatisch.

18. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe zelf ook mee en ben pas level 14 omdat ikamper speel. Ik ga makkelijk de level 20 wel halen want rumble pit is echt niet moeilijk. Maar het is gewoon genaaid dat degene die al een hoge rank hebben bij rumble pit al automatisch geplaatst zijn. Mijn gamertag: Masterspy NL

Greetz

19. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou eigenlijk helemaal erg zijn als de top 8 nederlanders allemaal cheaters zijn. Want die cheats zijn nog niet uit het spel gehaalt.
    Ze kunnen er alleen achter komen of je cheat als iemand je aan geeft en je genoeg feedback krijg. En de meeste mensen doen dat niet. Ik ben daar ook zo laks mee.

20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn teveel cheaters, dus rank is nu nog minder waard geworden.
    Hoewel dat bij rumble pit wat lastiger is, omdat je niet zo makkelijk ervoor kan zorgen dat je zelf de host hebt. Maar zowiezo, diegene die 1e staat zal echt niet de beste zijn, er zijn zat betere alleen zijn er heeeel veel spelers op hetzelfde niveau met rumble pit. Bij rumble pit moet je gewoon wat meer geluk hebben met de wapen etc, je kan niet zomaar even de betere zijn in de game als je op topniveau speelt. En als je op een iets lager niveau speelt maar ook een goede speler bent, en dan tegen heel erge noobs speelt die wel met dual guns kunnen schieten maak je nog een grote kans om te verliezen.

ik wil ff zeggen dat er dus weinig niveau verschil in zit, niet super noobs, heel noob, behoorlijk noob, redelijk noob, beetje noob, noobje, noob, iets btr dan noob etc... nee
    het is noob, normaal, pro bij rumble pit

Deel Deze Pagina