Ubisoft's nieuwe paard van stal deze kerst wordt XIII, een cell-shaded shooter met zijn eigen stijl. Xboxworld krijgt de kans een interview te plegen met de producers van deze titel en wil daarbij graag jullie hulp! Een kleine samenvatting van XIII's verhaal/setting door Jordi: Nu Krijgen jullie de mogelijkhied om je vragen mee te laten tellen! Heb je dus vragen over deze titel, en wil je die beantwoord? Dan moet je snel naar de forumthread hier onder glibberen en je vraag posten. Let erop, dubbele vragen en of stomme vragen worden natuurlijk niet gekozen.
Wat voor soort multiplayer opties komen er. Waardoor zal XIII zich onderscheiden? Wordt het snel knallen ala UC en Halo? En natuurlijk. [duits accent]How many dragons are there in the game[/duits accent]
Wat wordt precies de functie van geluid in XIII? Ik bedoel; In de vrijgekomen filmpjes zagen we de cartoony effecten van bijvoorbeeld voetstappen achter een deur of om een hoekje maar wordt dat ook begeleid door geluid en in hoeverre wordt daar ook echt uitgebreid (onder andere door 5.1 signaal) aandacht aan besteed?
Volgt XIII een bestaand verhaallijn van de gelijknamige comic serie? Welke karakters en villains van XIII komen terug in het spel? Klopt maar ik was aan het tikken toen er nog geen posts stonden ....
Geachte Producer. De cell-shaded graphics, waarom hebben jullie daarvoor gekozen? en wat voor voordelen biedt dat zich? ofterwijl, welke stoere extra features gaan jullie ons aanbieden? (vraag: Moet het in het Engels?) (opmerking: VETT) /edit : Tbox? waar heb je het over? staat nergens wat Fardo zegt
Wat voor mogelijkheden bied de cartoony stijl ( cel-shaded ), en dan bedoel ik bijv: Dat TAP TAP TAP etc..... ??
Gameslave, iz al bekend Tha Clone, vraag iz eigluk al op betere manier gevraagd door Wouter Komop mensen, wel ff met goede en nieuwe vragen komen. We willen zoveeeeel mogelijk te weten komen!
1. Kun je tijdens het spelen van het singleplayer verhaal, nog extras unlocken, zoals extra spelmodussen? 2. Met hoeveel spelers zul je tegelijk via live kunnen spelen? En zullen de problemen die er met ghost recon waren nu opgelost zijn? 3. Zal er later nog extra downloadable content uitgebracht worden? 4. Zal de nadruk liggen op arcade of zal je toch goed moeten nadenken en sluipen etc. om je doelen te bereiken? 5. Zullen de levels zich veelal binnen afspelen of juist buiten? en zal de verhaallijn zich een eenheid vormen met regelmatig gebruik van tussenfilmpjes?
In hoeverre is interactie met je omgeving mogelijk en dan doel ik niet alleen op vaste, bijna scripted, éénmalige mogelijkheden maar meer op algemene interactie.
- De A.I. wordt steeds een belangrijker punt naarmate de games steeds groter en mooier worden. Wat gaan jullie met XIII hier aan toevoegen? - Hoe lang zal de singleplayer ongeveer duren en wat voor moeilijkheidsgraden komen er? - XIII op Live, hebben jullie goed geluisterd naar de lovende kritieken op Motogp, en de wat mindere van bv. Mechassault? - Wat vindt je het mooiste, vernieuwendste, coolste aspect van XIII, naast natuurlijk de cell-shaded graphics?
-XIII is volgens mij de eerste cell shaded FPS, waarom hebben ontwikkelaars dit nooit eerder geprobeerd? En denken jullie dat na XIII meer ontwikkelaars inzien dat het toch een zeer goede keuze is? -Zal het multiplayer gedeelte van de game zich richten op het sluip werk, en het sneaken, of zals het juist meer non-stop adrenaline rush actie zijn? -Wat zijn jullie verdere plannen? Zijn jullie alweer met XIII2 bezig? Of gaan jullie ons andere soort games brengen. Zo ja, gaan jullie hier ook cell shaded graphics voor gebruiken? -Welke games gebruikte jullie als inspiratie voor XIII? Of misschien commics of films?
Hoeveel wapens zullen er ter beschikking zijn? Hoe groot is de singelplayer Live ondersteunt? zoja welke gametypes zijn er dan (CTF, DM,...) Is er Downloadable content? Xboxworld.nl en de gamers wensen je nog veel plezier aan het maken van dit game!
Wat voor voordelen heeft zo'n cartoony look nou eigenlijk, want ik kan niet bepaald zeggen dat ik dit liever heb dan een mooie realistische shooter..?
eet. mensen blijf wel normale en nog niet gestelde vragen stellen. het is wel de bedoeling dat ze er wat aan hebben.