[Members inbreng] XIII Interviewvragen thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 24 mrt 2003.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ubisoft's nieuwe paard van stal deze kerst wordt XIII, een cell-shaded shooter met zijn eigen stijl. Xboxworld krijgt de kans een interview te plegen met de producers van deze titel en wil daarbij graag jullie hulp!

    [​IMG]

    Een kleine samenvatting van XIII's verhaal/setting door Jordi:
    Nu Krijgen jullie de mogelijkhied om je vragen mee te laten tellen! Heb je dus vragen over deze titel, en wil je die beantwoord? Dan moet je snel naar de forumthread hier onder glibberen en je vraag posten. Let erop, dubbele vragen en of stomme vragen worden natuurlijk niet gekozen.
     
  2. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor soort multiplayer opties komen er. Waardoor zal XIII zich onderscheiden? Wordt het snel knallen ala UC en Halo?
    En natuurlijk. [duits accent]How many dragons are there in the game[/duits accent]:cool:
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat wordt precies de functie van geluid in XIII? Ik bedoel; In de vrijgekomen filmpjes zagen we de cartoony effecten van bijvoorbeeld voetstappen achter een deur of om een hoekje maar wordt dat ook begeleid door geluid en in hoeverre wordt daar ook echt uitgebreid (onder andere door 5.1 signaal) aandacht aan besteed?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgt XIII een bestaand verhaallijn van de gelijknamige comic serie?

    Welke karakters en villains van XIII komen terug in het spel?

    Klopt maar ik was aan het tikken toen er nog geen posts stonden ....
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- lees de vorige posts

    vergeven:) maar in kobold z'n stukje stond over het verhaal al.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Geachte Producer. De cell-shaded graphics, waarom hebben jullie daarvoor gekozen? en wat voor voordelen biedt dat zich? ofterwijl, welke stoere extra features gaan jullie ons aanbieden?

    (vraag: Moet het in het Engels?)
    (opmerking: VETT)

    /edit : Tbox? waar heb je het over? staat nergens wat Fardo zegt
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  7. Gameslave

    Gameslave Guest

    Met de cellshaded effects willen jullie meer humor en cartoon of meer actie gerichte game komen.
     
  8. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor mogelijkheden bied de cartoony stijl ( cel-shaded ), en dan bedoel ik bijv: Dat TAP TAP TAP etc..... ??
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Gameslave, iz al bekend :confused:
    Tha Clone, vraag iz eigluk al op betere manier gevraagd door Wouter

    Komop mensen, wel ff met goede en nieuwe vragen komen.
    We willen zoveeeeel mogelijk te weten komen!
     
  10. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Kun je tijdens het spelen van het singleplayer verhaal, nog extras unlocken, zoals extra spelmodussen?

    2. Met hoeveel spelers zul je tegelijk via live kunnen spelen? En zullen de problemen die er met ghost recon waren nu opgelost zijn?

    3. Zal er later nog extra downloadable content uitgebracht worden?

    4. Zal de nadruk liggen op arcade of zal je toch goed moeten nadenken en sluipen etc. om je doelen te bereiken?

    5. Zullen de levels zich veelal binnen afspelen of juist buiten? en zal de verhaallijn zich een eenheid vormen met regelmatig gebruik van tussenfilmpjes?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In hoeverre is interactie met je omgeving mogelijk en dan doel ik niet alleen op vaste, bijna scripted, éénmalige mogelijkheden maar meer op algemene interactie.
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wordt 16 : 9 breedbeeld ondersteund?
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    - De A.I. wordt steeds een belangrijker punt naarmate de games steeds groter en mooier worden. Wat gaan jullie met XIII hier aan toevoegen?

    - Hoe lang zal de singleplayer ongeveer duren en wat voor moeilijkheidsgraden komen er?

    - XIII op Live, hebben jullie goed geluisterd naar de lovende kritieken op Motogp, en de wat mindere van bv. Mechassault?

    - Wat vindt je het mooiste, vernieuwendste, coolste aspect van XIII, naast natuurlijk de cell-shaded graphics?
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    -XIII is volgens mij de eerste cell shaded FPS, waarom hebben ontwikkelaars dit nooit eerder geprobeerd? En denken jullie dat na XIII meer ontwikkelaars inzien dat het toch een zeer goede keuze is?

    -Zal het multiplayer gedeelte van de game zich richten op het sluip werk, en het sneaken, of zals het juist meer non-stop adrenaline rush actie zijn?

    -Wat zijn jullie verdere plannen? Zijn jullie alweer met XIII2 bezig? Of gaan jullie ons andere soort games brengen. Zo ja, gaan jullie hier ook cell shaded graphics voor gebruiken?

    -Welke games gebruikte jullie als inspiratie voor XIII? Of misschien commics of films?
     
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Shriko, XIII is naar aanleiding van Franse comic :confused:
    2e vraag ook al gesteld.

    No problem :)
     
  16. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel wapens zullen er ter beschikking zijn?

    Hoe groot is de singelplayer

    Live ondersteunt? zoja welke gametypes zijn er dan (CTF, DM,...)
    Is er Downloadable content?

    Xboxworld.nl en de gamers wensen je nog veel plezier aan het maken van dit game! :cool:
     
  17. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor voordelen heeft zo'n cartoony look nou eigenlijk, want ik kan niet bepaald zeggen dat ik dit liever heb dan een mooie realistische shooter..?
     
  18. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe spreek je XIII uit?
     
  19. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    eet. |:-
    mensen blijf wel normale en nog niet gestelde vragen stellen. het is wel de bedoeling dat ze er wat aan hebben.
     
  20. Gameslave

    Gameslave Guest

    geef ze maar ingame gfx of filmpies, heb je veel meer aan:D zie je meteen hoe het spel is!
     

Deel Deze Pagina