Als je een spel opstart en ik wil het laden, krijg ik een foutmelding: Option file is not corrupted Wat moet ik hiertegen doen? Help me plz. Ik heb het al geformateerd, maar het helpt niet. Het is zo'n memory card, het enige wat erop staat is MagicGate en dat het een 8 Mb memory card is.
ik denk dat je mmu kapot is als je m net nieuw heb zou ik ff trug gaan naar de winkel maar je meot gewoon een microsoft mmu kopen die zijn wel duurder maar wel veel beter
Nou ik zou wel een andere kopen maar hij is niet nieuw ong. 2 maandjes oud ofzo. Maar als iemand weet wat ik er nog an kan doen is het altijd nog mooi meegenomen.
gewoon een memorycard van Microsoft kopen. die third-party controllers en memorycardunits zijn altijd minder kwaliteit. ik heb ook zo'n thirdparty memorycard voor m'n PS2, en daar kan ik dus niet m'n savegame van Splinter Cell op saven als ik weer een checkpoint verder ben!! maar laatst was die memorycard van Sony zelf flink afgeprijst, dus had ik die maar ff gehaald!...
Yep idd, koop een First party memory card. Ik had ook een thirt party memory card voor de cube en hij liep steeds vast en zat zwaar te kutten, ik kocht een first party apparaat en het probleem was opgelost.
Maar het kan handig zijn om bijv me ergens naar toe te slepen. sla jij die Xbox maar is telkens om de arm
Ok, iedereen is 't er nu over eens dat je beter 1st party zooi kan kopen, maar kan iemand em helpen met die Error?
Er stond ook MagicGate (= PS2 memorycard) anyway. reset em nogmaals en zet er iets op. reset em dan nog een keer en ik geloof dat ie het dan moet doen..