Als ik morgen mijn Xbox kan op halen , moet ik dan ook meteen een memorycard erbij kopen. Of is het ook mogeliijk het spel weg te saven op de harddeschijf.
je hebt 8 gig harde schijf. Je kan het op je harde schijf zetten en als je het naar iemand anders wilt brengen of het aan iemand anders laten zien dan moet je wel een memory card kopen. btw als je goed had gelezen dan wist je dit
het is niet nodig om een memory card te kopen, want je kan idd je saves direct op je harde schijf zetten... Memory Card is wel vreselijk duur Alleen als je je saves mee wil nemen om op een andere Xbox te gebruiken heb je een memory card nodig, dus denk goed na voordat je hem koopt
, das het mooie van dit forum... iedereen wil je wel helpen en niet pas na een paar dagen en 3 threads...
ja ja, hijs terecht: 31.1 x 24.8 x8.9cm , dus 31.1 breed , 24,8 diep en 8.9 hoog... Ik heb dit van een vrij 'oude'bron, maar ik neem aan dat dit de cijfers zijn Bron
is het trouwens mogenlijk om met zo'n link kabel gegevens van de ene harddisk naar de andere harddisk te schrijven?!?!? Denk het niet, maar ik vraag het toch maar ff.
dat is wel jammer dat je niet je gegevens kan over brengen. leek me wel cool als je op een xbox lan party komt en dat je dan ff save games kan uitwisselen
Dat was puur voor de review Ik moest jullie toch vertellen hoe mooi de Ferrari 360 Modena er wel niet uitziet Anders hadden jullie alleen maar gehoord van Audi TTs en Panoz'en.. Die zijn veel minder leuk