Ik heb geen x-box maar zit er over na te denken om er 1 tegaan halen met splinter cell dat spel ziet er echt gaaf uit. maar goed mijn vraag is moet ik een memory card kopen om te kunnen saven. want er zit toch een harddisk in. alvast bedankt sphereman
nee je hebt geen memory card nodig. ja alleen als je vriend zon zelfde spel heeft als jou en jij wil daar met jou savegegevens verder gaan spelen. maar om thuis op te slaan heb je een mc nodig.
ok en hoe lang blijft die data dan op de hd staan. want ik las ergens zodra je het 4e spel in de xbox stopt dat het eersye spel word over schreven
hij zegt dat hij een xbox+splinter cell gaat halen. en dan raag jij nog welke spellen hij er bij neemt !?
ik denk dat ie een xbox+bloodwake haaldt. een memorycard is wel handig want je heb van die vrienden die "per ongeluk" je save games wissen ofzo..
Ik heb net een memory card gekocht... maar vooral met lan party's in gedachte... kan ik eens achter een ander apparaat gaan zitten met nog steeds mijn eigen profile/settings, zonder ze iedere keer opnieuw in te moeten stellen. Handig... maar niet nodig zeg maar...
Dit is als je er ff over nadenk natuurlijk dikke onzin, want wat heb je nou aan een 8gb hd als je maar 4 games kan opslaan.
ja jonge als je ff een chip in je xbox doet is die 4 games geen save games meer maar gewoon full games!
Neej, je hebt geen memcard nodig. daar heb je de HD voor. groot voordeel van de xbox dus. en dat met die 3 games. daarmee bedoelden ze iets anders. dat zijn bestanden die hij op de HD zet die hij alvast in laad zodat het spel wat sneller starte dacht ik. en dat doet ie bij 3 spellen. en dat haalt ie dan wel uit zijn cache als je nog een anders spel speelt. haalt die de eerste uit zijn cache zeg maar, maar de savefiles zelf natuurlijk niet.
Wat een kletz. Hieruit blijkt maar weer dat de gemiddelde chipper er geen barst van begrepen heeft. De standaard hardddisk heeft meer dan 50.000+ blocks beschikbaar voor het opslaan van save-games. Ik heb momenteel zo'n 19 games en een bende demo-disks die allemaal wel teenoftander op de disk hebben gezet. Als ik alles bij elkaar tel dan kom ik totaal ergens rond de 1000 blocks die daardoor in beslag worden genomen. In het ergste geval zou ik nu dus nog maar ruimte hebben voor 49x19 oftewel zo'n dikke 900 games. Tsja... Het is wel behelpen met zo'n Xbox. Moet je echt chippen om een nieuwe HD er in te stoppen... (Wat een onzin, he?) ]:- PS: MuziekCDs kun je ook met je CD speler afspelen...
hij bedoelt full games met dat je de spellen in zijn geheel (soms wel 4 gb) op de hd zet. En dus van de hd af speelt.
Ik ging er van uit dat ie het niet over spelletjes kopieren had. Foutje van mij... ik had beter kunnen weten. :r