Ik was in de winkel en zag een memory card liggen.. 50 euro!!!!! Waar slaat die prijs nou op??? Maar wat me vraag eigenlijk is: Wat heb ik aan een memory card? Ik weet wat je ermee moet op de ps2 en bij de cube.. MAAR WIJ HEBBEN EEN 8 GIGABITE HARDE SCHRIJF MENSEN, wat moeten wij met 8 mb...Ik zie de logica er niet in om er 1 te kopen....weet iemand wat de bedoeling ervan is?
Om je save games,highscores or replays mee te kunnen nemen naar bijvoorbeeld een vriend of vriendin met een xbox.
Ik zie het nut er wel van in, alleen is het dus alleen goed om te kopen als je savegames wilt uitwisselen enzo..
(Memorycard is ook duur omdat ze er natuurlijk veel minder van bestellen waardoor de hardwareprijzen omhoog gaan)
jaja ok bedankt....niet dat ik er nou 1 zou gaan kopen want ik geef echt geen 110 piek uit aan iets waardoor IEMAND ANDERS mijn save games kan gaan zitten spelen en als ze mijn high scores willen zien komen ze maar hierheen..... oh ja ik krijg vandaag de controller s binnen (tenminste als mijn pa hem heeft meegenomen uit canada zoals ik hem vroeg)..
Ik heb een memory card ipv. controller bij reward pack gevraagd. Heb ook geen idee wat ik d'r nou mee moet, maar ik hoef toch niet nog een controller.
Hoeveel blocks heeft zo'n 8mb geheugenkaartje eigenlijk? (om een indruk te krijgen hoe groot eigenlijk de saves zijn van games).
ik dacht ergens gelezen te hebben dat 8Mb zo'n 120 blocks zou zijn. Echter zeker weten doe ik het niet, kan het artikel nergens meer vinden. Groeten Frankx
120 blocks? da kan toch ni!!! een halo savegame is (bij mij) al 227 dus dan zou je niet een seen hele savegame van halo op een memorycard kunne zette?
1 mb is 200 blocks dacht ik dus reken maar uit. verder vind ik 50 euro voor een memory card echt ASOCIAAL!. voor de cube is zo'n ding 20 eurotjes..
O.P.G-RAMIN, ik reageerde dus op Ugamer he! lees eerst heel de thread is door he ]:- ik wou uitlegge waarom dat die minder koste! En ja ik ben belg, en I'm proud of it!
Zag pas op doosje van NBA LIVE 2002 "memory card required" ?? (was de X-box versie) Misschien toch games waar ie wel nodig voor is
misschien was dat de ps2 of gc versie? of gewoon een drukfoutje ofzo, tenminste ik kan niet inzien waarom je een memorycard nodig hebt terwijl je een hd van 8 gb in je box hebt hangen!
zijn er dan spellen die een memorycard nodig hebben? toen ik mijn box ging kopen heeft de verkoopster me wel gezegd dat het het beste is dat je een memorycard koopt wanneer je on-line gaat spelen, maar ik geloof dat mens niet hoor. Waarom zou dat nu zijn?