Dat ding werkt voor geen meter.... ik had weer een cdtje gehaald en wou hem er op zetten maar hij was vol... ik ga naar memory 50000+ Blocks(a) waaa dom ding is dit bij jullie ook?
Is er niet een bepaalde limiet aan CD's die je er op kan zetten? Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken
Volgens mij klopt dit wel ongeveer, ik heb geloof ik, hiero op 't forum, ergens gelezen dat die blocks verdeeld waren voor verschillende dingen.... ik ben linkje zoeken
ooh ja dat jer dat kan wel zo zijn dat is het dan bedenkt je kon 5 GB zelf gebruiken en de rest was vor games of zo.
oh ja een xbox die zegt dat er geen space cake meer is, lijkt mij een beetje onzin topic dit en jullie gaan er nog serieus op in ook.
Je kunt hem zelf op slot gooien. Dit aangezien jij de topicstarter bent. Het is maar een tip. Je kunt dit rechtsonder doen! [edit] Ik zat fout [/edit]
1) Dat kan alleen in x-bazar ja 2) de moddies kunnen zelf wel regelen wat ze op slot gooien 3 ) problem solved, topic zakt vanzelf wel weg als we niet gaan slowchatten hiero.... 4) punt
Maar dat was voordat ik deze topic las he dwazen Gvd eindelijk weer weekend he En wat voor 1!!! Hebbie die zon gezien damn!!! *Gaat douchen en titties kijken*