ik heb een probleem met mijn memory unit. ik wil een saved game kopieren van mijn Hard Disc naar mijn memory unit. in de xbox-handleiding staat dat dit kan, door een saved game te selecteren, en de optie copy te kiezen. ik kan deze optie niet kiezen. sterker nog hij staat er niet eens. er staat alleen delete. hulp?
Het ligt er ook aan bij welk spel he. Achterop de games staan of ze de memory unit ondersteunen of niet. Ik denk dat je daarop vastloopt.
Neej ik denk dat het dit is... Je kunt niet gelijk een paar savegames van 1 game doen je moet ze er apart opzetten dus telkens zo'n klein rondje slecteren van 1 spel niet de grote!
ow. hey das best stom eigenlijk. ik heb de games: halo PGR Azurik Splinter Cell bij geen van deze krijg ik de optie copy. alleen delete. ik ga wel nog een paar dingen uitproberen ff me xbox opstarte zonder memory unit, dan kijken of copy erstaat. dat soort dingen
Nee, dit word niet beduult denk ik. Het gaat erom dat je GEEN cdtje in je xbox doet, hem opstart, dan op memory drukt, en vervolgens een save selecteert, en dan krijg je de optie copy, deze selecteer je, en klaar. Greetz, Rick=] Als je nog vragen heb horen we het wel.
jongez het is gelukt. naar memory gaan, harddisc selecteren, dan een spel highlighten en dan een save van dit spel selecteren. eerst drukte ik op A als ik het SPEL had geselecteerd. Maar je moet dus zo'n klein rondje selecteren. bedankt voor jullie hulp
Valt het je ook niet op dat wanneer je een save kopieert hij op je Memory-unit minder ruimte (blocks) inneemt dan op je hd, en precies dezelfde info bevat ? Weird, no ?
Misschien comprimeert de Memory Unit de bestanden, aangezien hij [maar] 8 mb bevat. En als je HALO een keer wilt saven hij meteen stamp vol zit. Greetz, Rick=]
ik heb nu een splinter cell save op me unit staan, en nu heb ik nog maar 36 van de 500 blocks over. die bestanden zijn dus aardig groot
Ja inderdaad, De betanden zijn ongelooflijk groot, je kunt 2 x halo saven, dan is hij vol. 1 x splinter cell, dus. Een Memory Unit is voor de xbox een overbodige luxe. Je hebt het niet nodig, tenzij je bij een vriend je saved game(s) wil laten zien. Greetz, Rick=]
jep. en ik heb inderdaad vrienden waar ik saved games wil laten zien. maar inderdaad NIET NIET NIET NIET NIET zo'n memory ding kopen omdat je dan wat extra opslag ruimte hebt. maar dat begrijpen de meesten wel.
je moet eerst op dat spel staan zeg maar, en dan --> indrukken (rechts dus). dan kan je rondjes selecteren.
maar doa heeft geen rondje alleen die eerste waar je normaal op drukt en in dat vakje ernaast staan ze niet