1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

memory unit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Stijn, 28 jun 2002.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergisteren zo'n memory unit gekocht(ben geloof ik de enige in Nederland)maar ik begrijp iets niet. Je kunt geen hele game bestanden overzetten, maar alleen save bestanden(niet het linker grotere cirkeltje maar alleen de kleinere cirkeltjes).
    Als ik een bestand van zeg maar 30 blokjes kopieer is het op die unit maar 8 of zo blokjes. Bij PGR is het wel hetzelfde aantal.
    Bij RSC kopieert ie je rondetijden niet mee.Alle settings en vooruitgang in het spel staan er wel op.Bij die hulplijn zeggen ze er ook niks van te snappen(lekker hoor).
    Iemand commentaar?
    :confused:
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    aangezien je zelf zegt dat je de enige in nederland ben met een memory unit, zal je niet veel reacties krijgen.

    kan je niet de grote cirkel selecteren ofzo en kopieren? heb geen id hoor
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan dus niet. Maar goed, nevermind.
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    IK denk dat alleen de meest belangrijke dingen worden gekopieerd...de rest kopieerd hij niet omdat anders de memory card te vol zou raken...
     
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Allen de ronderecords bij RSC pakt ie niet mee, verder alles bij al m'n spellen(zie beneden).Misschien zijn die blokjes maar een indicatie van hoeveel KB het is.M'n unit is bijv. geen 500 maar 502 blocks. Ach, het boeit ook niet.
     
  6. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grote blokjes zijn waarschijnlijk data die nodig is om het spel te draaien.... zeg maar een install op je harddisk... Je saves worden gewoon gekopierd, waarom die records niet gekopierd worden?? maby omdat je dat zelf moet gaan halen op die andere xbox, anders kan je pronken met de resultaten van iemand anders
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat verklaart nog niet het verschil tussen +- 30 blocks op de hard-disk tegen +- 8 op de unit. Dat kan nooit alleen recordjes zijn. En als je bij de unit in het menu kijkt zie je wel een "linker groot cirkeltje", een install dus. Maar goed het werkt wel. Waarom ben ik de enige die zo'n ding heeft by the way? Willen julie niet je spellen bij iemand anders kunnen spelen?
     
  8. RedFox

    RedFox Fokkiefok!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dr zijn hier amper mensen met een Xbox :'-(
     
  9. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht....... Ik ga het niet zeggen. Ik ga het ECHT niet zeggen.

    :mad:
     
  10. RedFox

    RedFox Fokkiefok!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    dan niet :eek:
     

Deel Deze Pagina