Ik heb 3 vraagjes over een memorycard, -Hoeveel kosten ze? -Kan je saves van alle spellen erop zetten (als het past) -Hoeveel blocks gaan erop?
501 blocks ofzo, ze kosten teveel (elke winkel andere prijs) en ja je kan alle saves erop zetten maar door de hd nemen de meeste spellen makers voor de xbox het niet zo nauw met het aantal blocks waardoor het er veel zijn. Behalve de spellen die voor meerdere consoles uitkomen.
Als je gaat saven in een spel vraagt de xbox als het goed is automatisch waarop je wilt saven standaard staat daar Xbox HD maar als je een MC hebt dan kun je die ook selecteren.
Niet huilen om slotjes please Die plaatsen we liever niet dan wel. Mochten er andere mensen zijn met vragen over de MemoryCard dan kunnen die hier mooi terecht.
BARBAAR mediamarkt is een grote elektronika-warenhuis en is bij elke grote stad wel te vinden het is sowieso wle waard om er een te zoeken en er eens binnen te gaan want de mediamarkt heeft meestal de beste aanbiedingen
Hmmz.. Ik heb de mijne bij Replay voor €30 gehaald . Maar toen ik bij m'n Xbox Dashboard naar m'n savegames ging en toen de MC selecteerde stonden de savegames er al op zonder dat ik copy-past'e . En hoe gaat dan XBL-account op je MC zetten nou precies ?
Je kan je live account gewoon kopiëren naar je MC op dezelfde manier als je dat met een savefile doet.