Yo, zijn er nog nlers die men of valor via live spelen? Zo ja pass mij je gamertag dan want er zijn dr niet echt veel. de mijne is RINO88
RINO is het wat Men of Valor? Ik ben echt aan het twijfelen namelijk en die live functie is voor mij heel belangrijk.
Ik speel het afentoe ffjes maar nu ik Halo 2 en PES 4 heb speel ik het ff niet meer maar dat komt wel weer!
Rino ik heb je al gezien op Live Tja, er zijn gewoon betere games op Live dit moment (Ghost Recon 2) maar ik vindt het spel toch verdomd leuk; Vietnam setting met grote maps enzo. Heb al veel fun gehad!
Toch vind ik dat Xboxworld te hard over Men of Valor geoordeeld heeft. Het minpuntje van dit spel is dat je eigen teamleden een zooitje domme, maar onsterfelijke lullo's zijn Maar zelf vind ik de grapics van dit spel wel weer zeer geslaagd. Ik zou het geen onvoldoende geven... Zoals ik Halo 2 geen Legendarisch zou geven... maarja dat zal wel een kortzichtige visie wezen Ik denk dat je je op live prima kunt vermaken met dit spel ...
Dit spel is zeer vermakelijk op Live.. alhoewel ik het nu weer minder speel door Ghost Recon 2 maar goed. Het blijft een leuke verfrissing t.o.v. andere shooters op Live