wie van jullie heeft amped gespeeld en wat is jullie mening? ik lees namelijk (meestal) redelijke beelden en een slechte besturing. is amped een aanrader?
IK heb gehhord dat Amped er inderdaad erug vet uitziet maar dat de besturing te realistisch is. Dat je het snowboarden helemaal opnieuw moet leren en dat het veel moeilijker is dan bijvoorbeeld SSX of Shaun Palmer (PS2 , bah vies woord). Je moet er denk ik dus veel tijd in steken om er plezier van te hebben maar dat is mijn mening en anderen vinden dat waarschijnlijk niet!
Het is idd wennen, maar nu ik het n beetje onder de knie heb is het echt een goed spel (ik zit er zelfs aan te twijfelen om deze game de beste te noemen van de launch line-up) Jaha zo goed vind ik hem maar hij is niet zo arcade als tricky en al die andere games..
Van wat ik heb (Halo, Amped, PGR, Ralisport, Bloodwake en Munch) is amped een zeeer fraaie game, het is idd misschien iets teveel gezegd dat het de beste is maar toch.. Halo speel ik nu neit (hebk uitgespeeld op vorige Xbox) en kan daar nu dus niet echt over hypen enzo.. PGR, Amped en Rallisport zijn alle 3 zo enorm goeie games.. tis echt moeilijk kiezen als ik er 1 zou moeten kiezen..
Toch een 4e game kopen dan? Als amped echt zo vet is... Tot nu toe staan Halo, JSRF en RallySport al genoteerd.
Ik heb amped ook het is echt te cool ik heb maar een paar minpuntjes: -sneeuw ziet er niet uit (het deel waar je niet in wegzakt) -2e minpunt ligt aan de controller ik kom niet bij het linksbovenste knopje van de 4 grab knopjes. -en die pro kan ik maar niet verslaan van level 3 Nou het is zeker aan te raden amped te kopen. Donderdag krijg ik me 2de controller en dan kan ik multi player ook checken lijkt me wel meesterlijk. Groetjes Frank
Als ik mijn Xbox koop, koop ik er in ieder geval Halo, PGR, en DOA3 bij. En misschien ook JSRF of Rallisport of nog een andere!
amped was errug triest in het begin ... mooie graphics **** besturing (grrrrr) ... echter na een tijdje kreeg ik de besturing onder controle en ik moet toegeven dat het spel errug cool is. Sponsers halen, pro's verslaan ... So So ! Bored ! Nice ! AMPED ! mzzl Munch and Abe
reviews `maar als je al een doos heb gehad van microsoft wanneer komen de reviews dan, wouter. daar zit iedereen op te wachten hoeven we ook niet zulke vragen te stellen
Het volgende heb ik ook al gepost in het PowerShrimp forum: Ik had gehoord van mijn broer dat de Free Record Shop hier in de buurt Xbox games als Halo en Amped al te koop aanboden. Hierdoor werd ik dus helemaal enthousiast, en ben er samen met m'n ma met de bus naartoe gegaan. Eenmaal aangekomen zag ik een mooi rek staan vol met Xbox-games, met daarin het midden een poster met: 14-03-2002 . Zeer tof. De game die in de demostand draaide was Amped: Freestyle Snowboarding. Ik begon te spelen, en wat me opviel was dat ik vaak op me plaat ging. Op grafisch gebied viel het me niet tegen, alhoewel ik wel te dichtbij het scherm stond. De textures op de sneeuw zien er goed scherp uit, en de boarders zijn goed geanimeerd. Diezelfde dag heb ik dus ook Halo gekocht, enige wat ik ermee kan doen is naar het doosje staren en kwijlen. Al met al valt de Xbox dus niet tegen, integendeel; we gaan mooie tijden tegemoet met Microsoft's Xbox!