Mening over console's domineren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 15 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    o.k. vraagje wat maakt het uit of er een console zou gaan domineren,wij hebben de xbox/gc/psII
    dus als je die hebt wat maakt het uit weke de beste is zolang jij maar je spellen voor de console hebt.Concurrentie is voor ons het beste dat er is,daarom word alles goedkoper ook de games en ook de console zelf.Dus waarom ik deze thread opende?Waarom vinden jullie het zo belangrijk om jullie standpunt over een console te verdedigen,als ie helemaal de grond word ingetrapt o.k. maar dit over andere te beginne nah no thnx.Als de meeste eerlijk zijn zouden ze als ze genoeg geld hadden ze allemaal kopen.Dus deze "console war" vind ik niet nodig maar het is altijd handig om andermans mening en argumenten te horen over jouw console(btw men 2de x hier in dit topic :) )
    Dus laat je mening hierover horen,maar geef wel argumenten dus niet de beroemde dit zuigt omdat ik dat vind etc.

2. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de PS2 nou tegelijk werd gelaunch enzo was hij de slechtste van aller drie en xbox natuurlijk nr 1

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Thnx for the reply but,ik bedoel wat maakt het uit van welke het meestverkoopt lees men vorige "thread starter" nog maar eens :)

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het geen zak uit of de ps2 beter is, de xbox, of gc. elk heeft zijn voor en nadelen. en elk heeft zijn leuke en minder leuke spellen.

Deel Deze Pagina