mening over de flood

Discussie in 'Algemeen' gestart door jerz, 30 apr 2002.

1. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Best mensen.
    Ik wil eigenlijk wel eens graag jullie mening weten over the flood.
    Ik vind ze namenlijk zelf onwijs kloten en toen ik ze voor het eerst moest gaan uitroeien vont ik HALO meteen verneukt.
    vooral het level The libary ( ofzo) zuigt hard.

dus laat ff weten wat je er van vind.

2. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gestopt bij de flood, ben net in die kamer waar ie die opname van die marine gezien heeft, maar vind er nu al geen flikker meer aan. Halo valt me gewoon een beetje tegen :'-(

3. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    dat menen jullie niet?
    speel es ff verder jongens..

Halo is het supervet in SP

volgens mij komen jullie dat level niet voorbij :)

Laatst bewerkt: 30 apr 2002
  4. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst verder komen met PGR, dat spel vind ik een stuk beter (en dat terwijl ik een shooter fanaat ben :eek:).

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    ja, jongens ik heb HALO wel al uitgespeeld ( alle level op legendary:D ) alleen die flood is lelijk en dom.
    ( maar je moet natuurlijk wel verder gaan met het halo)

6. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de flood echt KOEL.:D
    Lekker frag voer! :9

7. markorius

markorius Guest

idd, echt lagge om ze ale kanten op te zien vliegen en ze hard te killen met shotgun, jullie zijn dus echt geen normale gamers, jullie zijn Pussygamers

8. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    de flood is echt cool, alleen dat level library is inderdaad klote, maar het is gewoon vet cool om met coop(legendary) massa,s van die floodluitjes afteknallen met je shotgun

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die flood juist lekker eng en spannend, elk moment kunnen ze op je springen. Ik vind het echt cool hoor, tot op heden (ik heb mijn xbox pas dus niet lachen) heb ik er heel veel fun aan met easy mode :)

Ja binnenkort, als ik wat beter ben, stap ik over op een moeilijkere graad, nu ff niet :p

10. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    die flood vind ik juist cool...al ie kleine kut beesten (aliens) ;)

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze ook klote, die laatste levels speel ik nooit meer, vooral level9: keyes is verrot. ze verneuken HALO, ze zijn eerder irritant dan moeilijk

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Flood is aan de ene kant wel leuk, maar ook irritant :p Als ik had moeten kiezen tussen alleen convenant of alleen flood had ik voor alleen convenant gekozen (maar dan wel met meerdere vijanden)

13. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die levels met the flood nu al bijna op legendary uitgespeeld. neem een plasma pistol en een shotgun en ze zijn dead meat }:] }:] }:] }:]

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem! + Is goeie manier om je aimen beetje te verbeteren.

15. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    De Flood is idd wel cool
    Vind het trouwens makkelijker om ze met de assualt rifle neer te knallen. Shotgun vond ik niet zo'n succes. En inderdaad, je aiming en gevoel met je controller wordt daardoor goed op de proef gesteld.

16. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Die kleine beesies gaan beter met de AR vindt ik. Bij die grote: shotguntime! :+

17. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook wel koel vind aan de flood is dat ze zon puinhoop achterlaten als je een groep hebt neergemaaid :D
    Mooie vlekken enzo :9

18. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals wout al zegt: wel cool (armen afknallen }:] ) maar ook irri (blijven achter je aan rennen ....

toch zijn covenants cooler ...

mzzl Munch and Abe

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the flood is gewoon zwaar iritant. the convenant is gewoon veel stoerder. vooral die kleine ventjes rulen. ik vind zelf, dat als ze halo NOG beter wouden maken, dat ze gewoon meer verschillende convenant moesten maken.(geen flood dus, maar gwoon moeilijkere convenant).

20. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    flood geeft de extra sfeer wel, maar is wel irritant, ben nu bezig in co-op legendary, en ik ben op de helft

als er meer soorten covenant zouden zijn zou het juist saaier worden, dan heb je minder kennis over iedere soort, nu weet je van de 4 soorten echt alles

Deel Deze Pagina