Mening over Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 4 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Mening over SC|ssx|Doa3|thps4|deathrow

Ik ben hier nieuw dus wat ik post bij revieuws lezen jullie niet dus pleur ik et hier van et idee van martijn. Eerste spel is

Splinter cell

Ik vind dat de graphics eigenlijk afleiden van de gameplay op 1 middag zat ik dan ookal in missie 5,en heb hem die middag nog terugebr8 mischien dat et aan mij ligt maar ik vind die eerste 5 misie's nogal eentonig.En net zoals hier,iedereen praat/zeikt over de graphics maar niemand over de gameply(bijna dan toch)
    Tis allemaal nogal eentonig je hebt al veel gadgets tot je beschikking en je weet ook al alle move's vanaf de training missie maar jah,dat al de meeste niet storen,tzou wel leuker zijn als er wat te unlocken was idd.En et spel is dan vind ik ook niet echt realischtich op sommige delen,want jij gaat mij niet zegge dat als je de lampen kapot schiet dat de mensen die de beveiliging niks chekcen(mischien dat et een Stand-alone camera is)Maar bij de training als je erin trapt praat die vent gelijk.Wat ook wel leuk is mijn echte naam is ook Sam :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ff per game een aparte thread maken :cool:

Hoe wil jij dat dan zien? Anders is het gewoon niet mogelijk he :) :+

Ik vind juist dat Splinter Cell erg afwisselend is, als jij het sneaken onder eentonig vind vallen, tsja, daar verschilt dan kennelijk het verschil in smaak :)

veel gadgets krijg je pas in het CIA level en het is dus juist leuk dat je begint met een ietwat gelimiteerde uitrusting.

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben zo vrij geweest ff de titel te editen. De mainpage ging namelijk uit zijn voegen :9

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maak per game een aparte thread aan!

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:wouter

Idd beter idee,kan jij ff nog die DoA3 wegdoen en de rest wat onnodig is,ik krijg hem zelf namelijk niet gedeleted,geen toegang toe

6. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal die verschillende draadjes van je games.
    Ach je moet toch wat op de zaterdag :+

Splinter Cell vind ik persoonlijk een topgame waar ik lang op zit te wachten. Echt een wreed spel.

Het oogt "echt" en is gewoon geweldig om te spelen.
    Achteraf vind ik dat de game te kort duurt.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell is een top-game. vooral omdat dit de eerste tiltel voor xbox is in de genre stealth/espionage.

alleen word ik strontziek van die missies waar je niemand mag doodschieten:mad:

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    CIA HQ en Chinese Embassy zijn juist m'n lieveingslevels:+ .
    Het enige nadeel vind ik dat ie iets te makkelijk is. Een vriend zat na een maand in Abattoir. Maar ik zit na anderhalve week in Abattoir. Het begin vond ik pittig, toen je nog moest leren omgaan met et spel. Maar hoe verder je komt hoe makkelijker dat ie wordt. Al zit een andere vriend nog vast in de Training Missie.

9. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    lol :9

Haha ik vind de moeilijkheidsgraad perfect!! En die missies dat je niemand mag killen vind ik ook wel leuk, maar dan moet ik het volgende level toch echt in rambostyle ff iedereen neermaaien voordat ik echt aan de missie begin }:]. Splinter Cell is gewoon een topper het enige nadeel vind ik soms toch dat de levels te donker zijn. Ik weet het ik weet het dat hoort erbij en het is ook wel errug gaaf met je nightvision, maar ik heb het idee dat ik het hele spel in zwart-wit speel met de nightvision op. Zelfs op dat olieplatform kon ik soms ff niks zien (komt ook door de ondergaande zon natuurlijk, dan lijkt Sam wel heel donker). Maar goed Splinter Cell is gewoon een supergame!!

10. danus

danus ...

Leuk Bevonden:
    0
    T'is een SUPERgame, als je hem nog niet hebt, KOPEN! Alleen vond ik het einde tegenvallen, niet echt bevredigend. Voor de rest was het een geweldige ervaring.

11. macksplack

macksplack Guest

te makkelijk binne 3 dagen uitgespeeld:mad: maar blijft een subliem spel

12. Vieken

Vieken BE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de moeilijkheidsgraad toch heel goed.
    En je kan het je eigen moeilijker maken door niemand neer te maaien ofzo.

13. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb SPlinterCell nu een maandje ofzo
    Ik heb het 2 uur gespeeld en verder niet meer
    Tis totaal mijn game niet eigenlijk ben ik achter gekomen
    Misschien als ik keer echt niets te doen heb en me verveel ga ik wel keer spelen weer maar vin ik eigenlijk niet zo heel leuk spel
    Fifa2003,Halo,TimeSplitters2 von ik veel veeeeel leuker
    Wel zonde want heb der 60 euro voor betaald maarja

14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind um ook niet zo geweldig als gehoopt
    vooral lijken verstoppen duurd errug lang ook ivm die deuren die vanzelf dichtgaan

15. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik ook zoiets als van dat ga ik niet veel spelen. Want op zich hou ik niet zo van die "rustig-aan-sluip-spelletjes", ben meer een mainstream fps type. Maar na de tweede missie kon ik er niet meer van af blijven en heb ik anderhalve week elke dag een paar uur gespeeld! Toppertje gewoon.

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja die automatisch dichtgaaande deuren zijn fok op irritant.

ook vinnik et best wel onrealistisch dat je guards kan gijzelen, terwijl er een andere guard 2 meter verderop staat en die merkt dan niks.

en ik vin de moeilijkheids-graad goed:)
    soms heb je van die spellen dat je bang bent het uit te spelen en dan speel je expres niet zo veel, ik had dit ook in het begin met splinter cell, maar nu zit ik vast in mouke tso bo meats en wil ik dat ding in allemacht uitgespeeld hebben, en dat lukt niet altijd al te goed en dan vind ik de moeilijkheidsgraad goed.

Laatst bewerkt: 7 jan 2003

Deel Deze Pagina