mening over XBM

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door orgaZm, 17 mei 2002.

1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister ook maar es ff XBM gekocht en der zitten goeie en slechte kanten aan nl:
    goeie:
    -ze zijn echt pro-xbox, en vinden de xbox ook beter dan ps2(en dat is ie)
    -ze zijn wel goed op de hoogte van nieuwtjes, maar toch wist ik et meeste al via hier(XBW dus)
    -goeie lay-out enzo(behalve de shots bij colin mcrea want die zijn echt klein!)
    -besteden wel veel aandacht aan dingen zoals de mening van gamedesigners, en ze strippen een xbox
    -proberen lezers zonder een xbox over te halen er eentje te halen

toch zijn er ook wel wat slechte kanten:
    -EEN GAMECUBE RECLAME OP BLZ 23!!!!!!
    -lage cijfers(is al een thread over)
    -sommige (p)reviews zijn best onprofessioneel, bijv. die van halo zuigt. DAt doen ze hier beter(:D)
    -volgende nummer in september!

Ik weet of het jullie wat boeit wat ik er van vindt maar ik wou et ff kwijt...:D

Laatst bewerkt: 17 mei 2002
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem nog niet.. zometeen misschien ff kijken als de kopzeer gezakt is :)

maarreh over die nieuwtjes, tsja kunnen ze niks aan doen he, elk magazine heeft dat..

3. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder om me op IGNinsider te abonneren, bied meer mogelijkheden dan dat maandblad vrees ik. Misschien ook handig voor eventuele info door te spelen aan Xboxworld. :D

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dus als zon blad pro xbox is dat het juist slecht is want zon blad moet niet de xbox aan gaan prijzen als de games sucken. En ik moet zeggen als ik mijn reward pack binnen heb ik een lange tijd geen games meer hoef te kopen want er komt alleen maar zooi uit de komende maanden. Misschien ook wel gunstig want de game die ik echt wil hebben is Warcraft 3 en die is pc only dus aan die game zal ik wel weer verslaafd worden en kan ik mooi me geld besteden aan w3 en mn vakantie.

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat er n heleboel zwakke cijfers bij staan. Het gata er juist om dat ze niet gewoon de taak hebben gekregen om een Xbox blad te maken (terwijl ze NGC fan zijn ofzo)..

7. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de cijfers allemaal erg goed gegeven hoor,

alleen PGR zou wel een 8,5 mogen zijn.. hoeverder je komt hoe vetter het wordt.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind er erg veel exclusieve info instaan, enne die cijfers zijn lekker pittig, ze nemen geen blad voor de mond, zoals ik ook zeg bij de preview.

9. Flood

Flood Guest

ik vind het trouwens wel een lelijke cover

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vindt OXM juist heel erg streng met cijfers..
    Deze maand niet eens een Xbox Elite game
    Wel beter dan zo'n fanblad die alles maar ophemelt want daar kun je vaak niet op vertrouwen

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik niet met je eens. Er komen een heleboel toffe games uit, en ik weet niet welke ik moet kiezen, allemaal wordt een beetje duur namelijk...

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil deathrow!! vooral na et lezen van et artikel daarover in XBM, ook jammer is et ontbreken van een amped review trouwes

13. huubmeilink

huubmeilink Guest

ksnap een ding niet!!!

die reclame van de gamecube

MAN!! IN EEN XBOX BLAD!! GAME CUBE??!!

waar gaat het met de wereld heen??

14. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles voor geld he

15. huubmeilink

huubmeilink Guest

ja maar...................

nintendo zal dat blad toch niet sponsorren??

snik snik:'-(

I'ts a mad thing ]:- 8)

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond het wel een aardig blad, maar niet echt uitstekend. de (p)reviews waren wel aardig, niet echt iets wat ik niet wist (alleen conflict desert storm dan maar ja). ik vond het niet echt de moeite waard om het te kopen, dat aanbod met f1 2002 was wel aanlokkelijk maar doe het toch nie. hopelijk wordt de september uitgave beter, met een hele hoop e3 nieuws (nou ja nieuws, dan is het al heel oud maar toch) en veel nieuwe games.

17. nees

nees n33s

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er zelf meer van verwacht. De reviews hadden wel wat groter kunnen zijn. Bijvoorbeeld die van halo daar kan je volgens mij veel meer over vertellen. Een groot minpunt is vind ik dat ze te weinig screenshots posten. Kijk naar de PU die leest ik alleen om de ondertitels bij de plaatjes. Plaatjes zijn gewoon voor mij een grote factor bij het bepalen of het een goed spel is of niet.

18. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Die advertentie van Thrustmaster met al die Gamecube accesoires kan ik idd. ook niet geheel begrijpen. Ik hoop dat de marketingafdeling daar een fout gemaakt heeft, anders besteden ze hun marketingbudget wel op een hele onlogische manier. :D

Laatst bewerkt: 20 mei 2002
  19. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe vond ik alleen de cijfers erg laag en jah de NGC reclame kan natuurlijk niet

20. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze nog een keer zo'n aanbieding als met f1 2002 doen bij et abonement, alleen dan met een ander spel, project ego ofzo:p

Deel Deze Pagina