Wat vinden jullie van Nightfire? Ik wordt helemaal kierewiet van die kutbesturing. De laatste shooter die ik speelde was Splinter Cell (nou ja, shooter...) en vergeleken daarbij zijn de controls van 007 die van een manke met een horrelvoet. Mijn grootste probleem is dat je James niet met één analoge stick kan laten bewegen. De ene heb je nodig om hem voor/achteruit te laten gaan, de ander om hem links/rechts te bewegen. Ik heb alle controllerinstellingen geprobeerd, maar niets wat er een beetje op leek. Spel is verder wel mooi, alleen een beetje makkelijk. Verder las ik in een review dat je veel moest sneaken.....Niets van gemerkt.
Dat is gewoon de besturing die tegenwoordig wordt gebruikt bij console-FPS games. Bij Halo kan je dat geloof ik ook niet veranderen.
Als ik het me goed herriner, was het bij SC zo dat je met de liker analoge stick Tom kon bewegen, alle kanten op. Met de rechter analoge stick kon je rondkijken. Voor mij echt de ideale instellingen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
jup, je kunt gamés gewoon instellen zoals je zelf wilt, volgens mij is de goldeneye setup degeen die ik gebruik... bij halo kan dat trouwens ook..bij je profile.
redelijk goede game.... beter dan AUF maar zeker niet goed. hijs leuk voor even en dat dankzij de multiplayer..
James bond moest altijd al lame doen met besturing net als op de N64 echt klote met die digitale stick lopen enzo