Mensen die games kopen en dan altijd houden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joeri71, 22 mrt 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me af of er veel mensen zijn zoals ik, die als ze een spel kopen het daarna ook houden, ook al spelen ze er niet meer mee. Niet als je hem uitgespeelt hebt meteen doorverkopen, maar gewoon in je collectie houden.
    Ik zie hier op het forum zo vaak games te koop aangeboden dat ik me dit sterk afvraag....

2. Litox

Litox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel als ik ze echt leuk of mooi vindt dan wel, maar persoonlijk heb ik het bij de meeste spellen naar en paar dagen wel weer gezien.

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik houd alleen de toppers (imo) en de rest verpats ik zodat ik weer nieuwe toppers kan kopen

4. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer spellen die ik niet meer speel na een tijdje wel weer te ruilen voor een ander spel. Als het spel alleen maar in je kast staat heb je er ook zo weinig aan...

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik houd alle spelen die ik heb gekocht, vind het zonde om ze straks weer weg te doen en dan later alsnog spijt krijgen dat ik ze heb weggedaan.

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik houd ze ook, ben gwoon te lui om ze te verkoe :p

7. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar games hou ik altijd, maar sommige games speel ik gewoon nooit meer en als ik er een betere game voor kan krijgen, so be it.

bijv. Halo, UC en MW hou ik 4ever :)

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehe daar sluit ik me bij aan :D

Nee, zoveel games heb ik nog niet, misschien als ik iets meer games heb dat ik dan degenen verkoop die ik echt absoluut niet meer speel, maar voorlopig hou ik m'n dierbare spelletjes nog ff :cool:

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de echte toppers wil houden, de rest gaat weg als ik ze beu ben.

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hou alleen wat voor mijzelf de echte toppers zijn, de rest ruil/verkoop ik gewoon :).

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gewoon een freak die zoveel mogelijk spellen wilt hebben, hoe slecht ze ook zijn. Dus als er iets in de aanbieding is, ligt het binnen de korste keren hier in huis, en komt het er niet meer uit.

Zo ben ik btw ook aan 25 N64 games gekomen. 90% butt-games, maar ik wilde ze toch houden |:-

12. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    zo snel mogelijk weg, dan zijn ze nog wat waard
    maja eerste meestal nog uitspelen

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hou ze allemaal

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ze ook allemaal

15. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe leuk ik het spel vind en of ik hem nog vaak wil spelen... Halo had ik zo uitgespeeld en dus ook weer verkocht maar UC bijv. niet ;)

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik koop gewoon games die ik ook wil houden, misschien van die evrvolg games zoals De tony hawk serie, als je 4 hebt en 5 komt koop je 5 en verkoop je 4. Als het verschil tussen die 2 tenminste goed is. Want bij 3-4 was zeker een groot verschil!

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was altijd zo,n ventje dat zn game's kocht.....
    Daarna speelde.....
    .....Toen kwamen ze in mn kassie terecht.....
    .....speelde ik ze nooit meer of heel zelden maar verkocht ze niet.

Nu verkoop ik bijna alles wat ik nooit meer aanraak want ik hoef niet zo nodig meer een grote collectie tehebben hoor.

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop meestal alleen de spellen die ik heb uitgespeeld en maar 1 player zijn multi player verkoop ik nooit die blijven altijd leuk tegen je vrienden vind ik en nu trouwens houd ik ook de xboxlive games want die blijven leuk omdat je tegen elkaar doet want bij mij is het meestal zo met 1 player heb ik hem uitgespeeld en speel ik hem niet meer bijv Sc

19. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou ze ook allemaal behalve de spellen diek echt niet leuk vin het is altijd leuk om na n half jaar dat spel niet gespeeld te hebben hem were opnieuw uit te spelen:+

20. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me spelen nog nooit verkocht. Ik kijk wel of het leuke spellen zijn om zo die butt games te vermijden. Maar ik heb nu nog nintendo 64 games. En ik had ook nog nes games maar die zijn gestolen. Maar ik verkoop ze nooit omdat het minder geld opbrengt.

Deel Deze Pagina