Mensen die niet tegen het verlies kunnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door conseclub, 6 aug 2007.

1. conseclub

conseclub Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo triest, er zijn een aantal mensen die als ze achter staan, in de 85e minuut weggaan. En het rare is, dat ik dan geen punten krijg. Hoe bedoel je zielig, het is maar een spelletje. Net als dat ze gaan rennen omdat ze anders gewoon niet kunnen winnen. Ze moeten dat echt in Fifa 08 blokkeren, vinden jullie ook niet....

2. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met je eens ja, het overkomt mij ook als voor sta, en ze denke het niet meer te kunnen winnen, verlaten ze het gewoon in de laatste 5 tot 10 min van de wedstrijd.

3. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon zorgen dat die leave-hoertjes niet kunnen leaven voordat een wedstrijd afgelopen is. doen ze dat wel (dmv modem disconnect), dan krijgt de tegenstander de punten voor een overwinning.

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens maar in eerste instantie zou dit helemaal niet nodig zijn als iedereen gewoon netjes al zijn wedstrijden uitspeeld maar jah niet iedereen kan accepteeren dat er iemand beter is dan hem

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  5. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook last van.Met Bomberman Live.Dan kunnen ze niet winnen en dan gaan ze meteen weg.Dan denk ik gewoon maar:Je kan niet tegen je verlies anders doe je dat niet:)

6. conseclub

conseclub Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pas geleden moest ik weg in de 80 minuut. Ik had wat afgesproken, ik stond voor en dan verlies ik toch punten. Waarom gebeurt het dan bij mij wel en bij andere niet? Is daar een bepaalde manier voor?

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als er iemand niet tegen zijn verlies kan dan is het wel mijn broertje.
    Hij zit dagelijke schreeuwend en vloekend achter zijn Xbox360.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dan ken je me zusje niet eens, als we Super Smash Bros. Melee spelen ik gooi er van het level af gaat ze schreeuwen, niet normaal. Dan moet ik van der mezelf dood laten vallen anders is het niet eerlijk. wtf ? xD

9. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    haha mijn broertje ook.

10. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet hoor vind dat niet nodig dat schelden enzo.Maar ja als anderen dat doen moeten hun weten:)

11. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegt ben ik heel snel geirriteerd, de zijn al een aantal spellen die het bij niet hebben overleeft en ik heb er ook nooit spijt van gehad dat ik die teringzooi uit het raam heb gooit of in tweeén heb gebroken.

Je betaald gvd 60 euro voor een spel om je te vermaken en niet om me de tering te ergeren dan kan die rotzooi gelijk de kamer uit.

Meestal als zit ik dan te schelden dat ik de game developers hun vingers wil breken zodat die kolere hufters nooit meer een spel kan maken.

Ik heb zelfs bijna de Xbox 360 uit het raam gegooit omdat die telkens vastliep, soms wel 3x achter elkaar. :x

Nu heb ik al 31% Quit Early op me Behavior staan te wel ik nooit een spel verlaat maar omdat die tyfus Xbox 360 vastloop :mad:

Ik kan me best voorstellen dat me team genoten kwaad worden als ze in eens een speler missen tijdens capture the Flag met F.E.A.R.

12. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das ook genaaid als je er uit gekikt word omdat je 360 vastloopt

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ram kut als mensen weg gaan :confused:

14. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand wordt winner geboren die worden gemaakt. Als je slecht bent moet je met goede spellers spelen en dan leer wat. Als je met de besten speel je verliest altijd, maar dan leer je nog meer. Als altijd weggaat en niet en zoekt naar zwakke tegenstander ben je niet zo goede gamer.

15. anthraxxis

anthraxxis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf zit me soms ook welleens te irriteren achter die xbox met pes 6 of 5.... versie van vorig jaar.

wel tegen de comp omdat ik zo vaak de lat raak. niet normal meer. maaar zou het wel kunnen opbrengen om online de wedstrijd uit te spelen. of leg dan ff je controler weg en ga wiskunde maken.

verhaal met zusje is er bij mij ook. als ik scoor gaat zij:mad: worden. dan moet ik haar laten scoren met bijv een penalty of de bal in me eigen doel lopen. wedstrijd eindigde altijd in een gelijkspel of kleine overwinning voor mij.

binnenkort ga ik op xbox live\o/

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ach, dat hou je overal, of het nou PES, Fifa of weet ik veel wat is, het komt ook vaak zat voor bij PGR en bij Halo, quitten doe ik nooit, maar ik ben wel regelmatig agressief als ik weet dat ik ga verliezen :p

17. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Met GoW, als ik dood ga door een ongewone manier, dan word ik meestal niet kwaad... ik scheld die mensen gewoon vierkant uit en leave... :p

Deel Deze Pagina