Hebben jullie dit ook wel een mee gemaakt dat een gozer al 1 uur lang wants to chat achter elkaar stuurt? Hoe kun je dit tegen gaan? En hoe doen hun dat ?
Als ik iemand own op COD heeft diegene soms ook de nieging om mij ong. 100 chat invites te sturen. Ik heb er nog niets op tegen gevonden...
File complaint en een bad review meegeven ^^ Hoe ze dat doen, chat invite gewoon vaak genoeg indrukken
Het is tegengegaan door gewoon je Xbox Live Status op 'Busy' te zetten bij 'Preferences'. Moet ik ook vaak doen, helaas.
Wat gebeurd er dan als je het op busy zet? Kan het nu niet testen aangezien mijn Xbox in beslag is genomen..
Als je je status op 'Busy' zet, ontvang je geen popup voor berichten, achievements, friends die online komen en dergelijk, dus ook geen berichten En de berichten verlopen vanzelf dus dat is ook geen punt.
Als je internet lagged en hij de invite niet ineenkeer stuurt kan je de "Send Chat Invite" knop heel vaak inklikken. Ook wel eens gehad bij vrienden die dan uiteindelijk de chat invite konden accepteren en vroegen "Waarom stuur je er zoveel?!", "Ja sorry, m'n internet lagde".
Zelf nog nooit meegemaakt in deze vorm. Ik heb met World of Warcraft een paar keer gehad dat ik en een hoop andere hooggelevelden telkens werden lastiggevallen door Goud Bedelaars. Echt irritant, maar die ignore is zo gevonden. Blijkt later, na een de-blokkatie, dat 2/4 hun account al kwijt waren.
Weet niet hoe magisch dat voor jou is maar bij mij gaat het gewoon door! En als je hier boven al las, dan kan het zo zijn dat iemand lagged daar doe je niks tegen met Block Communication dan is het al telaat en dat werkte verleden keer ook niet eens dus?