Mensen 'doorzichtig' bij PGR2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Illreth, 27 jun 2004.

1. Illreth

Illreth Fable Disciple

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog een beetje een PGR2 newbie ... :p

Maar ik hoste een game (Kudos Racing), en bij Kudos Racing kan je geen collisions uitzetten, maar toch had ik twee spelers die doorzichtig waren en vrolijke door massale crashes heen racete en ze dus inhaalde. Zijn dit dan geen cheaters ofzo???

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee joh dat zijn ghosts zoals in de single player. Zal de host wel hebben aangezet, heb zelf eigelijk nog nooit een game gehost maar keb dat ook wel eens gezien, maar ze tellen wel mee als een plaats rijdende coureur.... das dan wel weer vaag :).

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Als je host en je zet het op 1 verplichte auto, dan kunnen er mensen zijn die die auto nog niet hebben in de career mode en worden ze doorzichtig. Het kan ook een cheat zijn (maar die zeg ik niet ;) )

4. Illreth

Illreth Fable Disciple

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zelf de host maar ik heb geen ghost aangezet ...

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals X-treme gamer zegt: Die mensen hadden die auto niet geunlockt, en omdat jij die verplicht stelde konden ze niet voor het echie spelen. Ze speelden voor het neppie zonder collisions en zonder kudo points om te winnen.

6. Illreth

Illreth Fable Disciple

Leuk Bevonden:
    0
    @ rolorob

oke thanx dat zal het wel zijn geweest dan, want ik had idd maar een soort auto ingesteld

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    @Illreth

Ik zie in je sig dat je o.a. wacht op: True Fantasy Live Online. Dan kun je lang wachten want TFLO is helaas gecancelled. :'-(

8. Lionhard

Lionhard Guest

Die WEET je niet... das een ander verhaal... _0/

Deel Deze Pagina