Ik zou graag met je willen duellen, maar ik heb geen live en schaf die niet aan omdat ik er te weinig tijd voor heb. Maar je hebt helemaal gelijk dat het een gaaf spel is!!!!
'k wil dat spel graag hebben.. Als ik 'm heb duel ik wel.. Kun je ook nieuwe kaarten downloaden eigenlijk? edit: zie net dat het niets met de kaarten te maken heeft.
Gamertag staat onder mijn ava en mail kan je geloof ik ook wel vinden. Maar mijn Xbox is momenteel ff dood, maar laat wel weten als ik weer ga spelen!
ik krijg binnekort live en ik heb mtg:bg al dan ga ik het wel op live doen maar duurt nog wel een week of 3
@holyboy, enne halo2 dan @phaelanx tis wel een cool spel hoor, check ff de trailer, weet je genoeg @ other 2 ik wacht .
Ik heb Live en MTG:BG en zocht ook al iemand die het spel had met Live , maar ik ben helaas niet zo vaak online. Me MSN hou ik liever prive . Zeg maar waneer en kijken of het ons uit kom _0/ .
Gisteren wat matches gewonnen op live en paar keer verloren maar dat waren een stelletje ****ing matches , kerel die een met een beest aanviel (zal het hoe en wat achterwege laten) met ongeveer 40 attack en life.... en trample.... en hij had 87 life aan het einde van de match....
Ik ben er ook weer... Voor de DLC heb ik veel gespeeld. Na de DLC ben ik even een tijdje weg geweest. Maar vanaf nu wil weer regelmatig LIVE gaan.
Had nog nooit van de game gehoord. Zat vanmiddag ouwe PU door te bladeren. Stond het helemaal achterin met een kort stukkie tekst ; leuke game ofzo Score : 8,1
Tis gewoon een leuke game die opzich niks met magic the gathering cards te maken heeft, tis al niet eens turnbased gewoon een vette game . Gisteren uur lange match gehad.... 2 van de 3...... hij quite maar op een moment.... half 1 's nachts bij mij... constant draw draw draw........ schoot niet echt op.....