jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom uit alkmaar eindelijk na zo veel jaar voor het eerst iemand op het internet die ook in Alkmaar woont! (m'n msn is desvixel@hotmail.com)
Wow Dat is nog een Aardig stukje Had ik nou maar beter me best gedaan met Aadrijkskunde dan had ik het nu niet hoven vragen Cya
Das nou weer balen Dabo, hoe moet dat nou met je amerikaantje? Maar op zich dus genoeg mensen voor een partijtje Halo Heb hier vanaf maandag 3 tv's staan dus ook dat mag geen probleem zijn, zit wel 1 37cm tveetje bij dus groter is welkom.....
Soory dat ik het zeg maar Dabo is echt een 1e klas spammer. Wordt er gevraagd: 'Wie woont er in omgeving Alkmaar?' komt hij met zijn 'ik woon in Schiedam'. Dat is toch ongeveer het toppunt van spammen of zie ik het nou verkkeerd
Ja ach, dit is volgens mij ook al je 2e keer dat je zo reageert op Dabo Hij heeft nu n waarschuwing, heb ff met hem gesproken.. denk dat die het neit meer zal doen
Ah ik dacht al dat er over mij werd gepraat, ik voelde mijn oor namelijk jeuken. Maar goed ik ben geen 1e klas spammer ik spam namelijk niet alleen maar draag soms ook nog nuttige dingen bij en ten tweede waar bemoei je je mee joh MartijnR?