Het is Xbox! Geen XBOX XBox X-box X-BOX of whatever maar gewoon Xbox! Ik erger me aan al die verneukte Xbox namen Tis toch niet zo moeilijk, desnoods type je xbox als hoofdletters te moeilijk zijn voor je...
Sttttt, das overmacht! En mijn avatar is geheel in hoofdletters en dan mag het natuurlijk wel: XBOX EVOLVED!
Niet dus... *Vraagt zich af hoe die zich hier uit moet lullen... Ach, wat boeit mijn avatar nou, het gaat nu om de schrijftaal en das een logo, dan mag het
Hier kan je je niet uit lullen! Bovendien: Is het wel Xbox? Op mijn XBOX staat namelijk: XBOX.... Dus MET hoofdletters... En nu jij weer....]:-
erger is de GCN, iedereen zegt dat GCN verkeerd is, terwijl GCN eigenlijk de enige goede uitspraak is. Nintendo heeft toen zelf voorgesteld dat je ook NGC mag zeggen.
Das niet erger want dat is de GameCube, of is het Game Cubr of Gamecube? Naja, wij zijn Xboxers dus, en geen X-boxers
ik vat em niet meer.. is het nou xbox of x-box? ik doe gewoon x-box mensen dit was de NOOB mode van QwX
XBox vindt ik ook wel beetje mooi achja eigen mening maar goed nu weet ik dus hoe je het schrijft uhh (zo ongeveer ) X|box was het?