1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen met een pre-order in Rotterdam opgelet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door RoBu, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    hier doet Track & Trace het ook niet..

    heb al een TNT busje voorbij zien gaan :{
     
  2. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook bij bol.com besteld maar hij lag vandaag niet bij de post, en ik heb gisteravond ook geen track en trace nummer gekregen bij mn verzend bevestiging...dat heb ik weer :'-(
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  3. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook een track & trace numer. Dat stond nog op sorteren in dordrecht. Maar toch is die er._O_
     
  4. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem gisteravond bestelt hebt komt die zoieso niet vandaag binnen. Ze zeggen dat wel als je voor 21:00 uur bestelt maar dat gebeurt nooit.

    Ga naar de eerste de beste game boer en ga het spel daar kopen. Stuur je dat van bol.com terug
     
  5. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie hem via pakketpost of de gewone post ontvangen?
     
  6. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet. Ben nog op mijn werk
     
  7. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m op 1 maart al besteld, en ook al een berichtje gisteravond dat hij verzonden was. Ik bestel vaak muziek en films bij bol.com, en als ze een mail sturen dat hij verzonden is had ik het altijd de volgende dag. En nu met iets waar ik me al maanden op verheug gaat het mis..
     
  8. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem 31 januari al besteld, maar het zou wel wat wezen als we hem niet krijgen :p
     
  9. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil jegeen valse hoop geven maar ik denk dat die nog komt. Die van mij is in het sorteer centrum geweest van dordrecht. Ligt dus ook in het stakings gebied. En hij is bij mij bezorgd in limburg. Dit is trouwens een mail wat ik van bol.com heb gekregen vandaag:


    Code:
    Geachte heer Meuwissen,
    
    
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008.
    
    In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Voor het antwoord op uw vraag verwijzen wij u door naar de algemene e-mail over bestellingen van GTA 4 die u later deze dag van ons zult ontvangen. 
    
    
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    
    Met vriendelijke groet,
    
    Thamar Keuning
    
     
    
    bol.com Klantenservice
    
    www.bol.com
     
  10. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dan elke GTA IV inmiddels door Dordrecht is gekomen en is afgeleverd bij het sorteercentrum in de buurt.

    hopelijk komt ie nog binnen, anders direct van het werk uit naar Dixons hehe
     
  11. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er dan maar vanuit dat door het volume (veel bestellingen) het niet meer mogelijk was deze order bij de normale post te laten bezorgen, dus bij de pakketpost. Anders vanavond toch maar even Media Markt proberen... :{
     
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag ook niet bij de post zitten:confused: wel veel andere post gehad maar geen GTA 4:mad:
     
  13. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk wat ik tegen kwam op marktplaats.

    Hallo, over 2 weken vanaf nu komt GTAIV, ik wil u waarschuwen. Voor de Xbox360 versie van dit spel moet u betalen om online te kunnen spelen, als u de PS3 versie koopt betaal u helemaal niks om online te kunnen spelen.
    Verder heeft de Xbox360 zelf nogal last van hardware problemen, Microsoft heeft dit al een biljoen gekost.

    GTA is een Playstation game, Sony brengt een PS3+GTAIV bundel op de markt, dus als u van uw vertrouwde PS2 naar PS3 wilt overstappen grijp uw kans.
    PS3 40GB +WIFI+BLU-RAY+2 USB+ Wireless Sixaxis Controller+ CellProcessor+Gratis toegang voor online spelen.
    PS3 krijgt alle bekende games van Metal Gear Solid, tot Final Fantasy tot God Of War.
     
  14. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch maar besloten om hem in de winkels op te halen, bij de Intertoys in Heerenveen was hij nog verkrijgbaar.

    Ze hadden hem net binnen gekregen.
     
  15. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    nou geen gta4 per pakketpost status op track and trace staat na hele dag nu op dordrecht sorteercentrum = humor
    maar ja heb hem toch maar in de stad gekocht :):):)
     
  16. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Bericht in topic was reinste onzin, ik heb hem gewoon netjes gehad op de 29e van de TNT post, in Rotterdam
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je niet alles leest, dan is het onzin ja :). Ik ken er genoeg (omgeving Rotterdam en zelfs Dort) die niks hebben binnengekregen terwijl het maandag was verstuurd.

    Maar aangezien dit nu allemaal oud nieuws is, kan deze wel dicht lijkt mij.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina