Mensen uitdagen voor live op het forum.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 1 apr 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mischien wel een leuk ideetje voor xbox livers, dat ze gewoon op het forum hier uit kunnen dagen voor een potje bv moto gp ofzo. Mischien is dit al eerder voor gesteld dat kan en mischien denken jullie moet maar via de chat die trouwens bij mij nooit werkt of maar half. En oke op het forum is ook niet ideaal omdat je niet gelijk antwoord terug ontvangt. Oftwel mischien kunnen jullie hier iets leuks op bedenken of ook niet. Mooie kans om hier even de meningen van te pijlen¿¿??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Iemand' uitdagen? Ik denk dat je dat het beste kan doen via de Centrale $game topics in het Live Gaming forum. Binnenkort komt daar een cool systeem voor though

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar het was een soort van ideetje voor jullie. Maar dat is idd wel een mooie oplossing. Lijkt me een goed plan!!

4. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar voor zoek je die PHP gast ook of niet dan.......?

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    haha jah dat zal dan wel. sluit mooi bij elkaar aan

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Onder andere.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en als het op het forum gebeurt ... krijg je een verzadiging van threads ... ik heb geen bezwaar als het via de centrale topics gaat... totdat het nieuwe systeem er is

8. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort clanbase systeem...
    die werken ook met php.

Ben wel redelijk bekend daar met die crew.
    Zal is wat navraag doen.

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Jah centrale topics natuurlijk. Is echt wel handig en leuk natuurlijk maar wel een hoop werk als je het allemaal fatsoenlijk en aantrekkelijk wil laten lijken.

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en het moet natuurlijk wel een beetje overzichtelijk blijven anders weet je niet meer wie tegen wie wil :D

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en bijvoorbeeld beste tijden enzo bij te houden. Dus dat wordt nog een klus...

12. twist

twist Guest

ja, ik weet er alles van :9
    ik ben met een paar lui van active isp ook bezig met het opzetten van een site, we zijn nu nog in gesprek met MS over de hulp die we van hun kant kunnen krijgen maar we verwachten over 2 weken toch al flink ver te zijn met onze nieuwe live community 8)
    ze zijn namelijk designers van beroep :+

Deel Deze Pagina