Mensen waar je ziek van word! :r

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XTM, 21 sep 2003.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn altijd weer van die domme menzen die weer eens andermans threads moeten verzieken -_-

Zoals ook in deze thread!

Doenz er nog wat aan ik open gewoon een thread en moet ze eens horen! -_-

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wtf, ik krijg een of andere warning:

The Green Mile is het off-topic forum van XBW. hier worden de minder serieuze dingen besproken die alles behalve met de Xbox te maken hebben.

Dit forum is alleen toegankelijk voor mensen die zich al wat langer op het xbw forum bevinden. Dat wil zeggen dat je toegang krijgt tot dit forum als je langer dan 3 maanden (90 dagen) geregistreerd bent.

Je voldoet helaas nog niet aan dit criterium, dus kun je dit forum niet bekijken. Je krijgt automatisch toegang als je wel lang genoeg geregistreerd bent.

Ik kom al jaren (nouja, maanden) in de GM :confused:

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja ik heb precies hetzelfde...

komt misschien omdat het een link is ofzo?

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het in ieder geval niet 0_0

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meld in eerste plaats meld zo'n bericht bij een moderator i p v er zelf op te gaan reageren want dan reageren zij weer op jouw reactie en zo BLIJF je off-topic...
    (snap je?)

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja oké de thread was sowieso wel erg loos, maar het is idd niet echt juist om van die nog lozere opmerkingen te geven :) Beter zou zijn als ze zouden melden aan een modje van: dit is geen coolo thread! :cool:

7. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jah oh hoe kan ik dat nou weten of dat hun dat cool vinden of niet. :{

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik weet alweer waar het over ging en ik vind dat je je een beetje aansteld. Als jij nou het leuk vind om een foto van een stadium te plaatsen is daar niks mis mee maar veel mensen zullen er het nut er niet van inzien. En iedereen heeft dan ook gewoon het recht om er iets over te zeggen.
    En als er dan iemand is die zich afvraagt wat het nut nou is en jij meteen de foto's weghaald en de thread dicht wil hebben vind ik dat een beetje overdreven.

9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jah dan word ik tog alleen maar afgezeken.
    Als dat topic open was gebleven -_-

Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Volgende keer wat slimmere aanpak:

Eerst denken of er wat gepraat kan worden over het topic
    Dan kijken hoe het verloopt;
    Zeiken mensen je af: meld het.
    Wordt het erger: Dan weet de mod al dat er iets aan de hand is en kan deze de thread sluiten

Ook zo'n handig knoppie: meld dit bericht aan een moderator ;)

11. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jsha oke bedankt. ;)

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm kon best een leuke thread worden, stadion's over de hele wereld posten.
    Inderdaad triest dat mensen zo sneu reageren, zoals Munch zei volgende keer even melden, dan kan de thread nog gered worden :).

13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja kon zeker een hele leuke topic worden vooral in onder andere brazilie zijn er nog onwijs gave stadions met 40.000 staanplaatsen ofzo.....

14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jah maar nou is het al te laat...

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zl hem nog eens aanmaken maar dan misschien iets serieuser zal ik dit in de Green Mile dan of in ASEL??

16. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Wie maakt hem dan aan ik of jij?

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Maakt mij niet uit jij mag het ook doen hoor bijvoorbeeld: [Voetbal] Stadions over de wereld

Of iets dergelijks dan zal ik gelijk wat mooie posten.

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk alleen dat zo'n thread snel "uitdroogd" niet iedereen komt in Brazilië en maakt daar een foto van het stadion...:confused:

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het spijt me jongens maar ik zie ook niet echt een toekomst voor een thread over foto's van voelbalstadions. Dit kan je ook al zien aan je vorige thread hierover. Je moet die loze posts niet puur zien als acties van vervelende mensen maar ook als reactie op je first-post. Het is gewoon een onderwerp waar je geen thread mee kan vullen, en dat zagen anderen ook in.

20. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

Aaaaagh [​IMG] ..ik vond je thread wel interessant alleen moeten andere mensen zoiets verpesten.

het is tegenwoordig wel veel zo is er bijv. een thread (ik zeg maar wat) fotos van slangen topic ...komt er opeens iemand die zegt ja ik vind slangen dom.
    dat slaat echt nergens op weet je...post dan gewoon nix.:mad:

Deel Deze Pagina