Ten eerste mijn complimenten voor het forum, echt top, maar ik heb even een vraag... De optie "Nieuwe Posts" is heel handig, maar wordt een beetje overspoeld door de enorme hoeveelheid topics is vraag en aanbod.. Hierdoor vallen de andere topics een beetje in het niet.. Zou het niet mogelijk zijn om een optie in te bouwen dat je kan kiezen of je bazaar in de "nieuwe posts" wil zien of niet.. Als ik eerlijk ben hoef ik niet enkele tientallen keren te zien dat mensen hun PGR2 game aanbieden.. Misschien een idee om de optie wat overzichterlijker te houden... groet, M@cer (Martijn)
gewoon vaak kijken ik doe altijd: xbazar -> onderaan naar donald duck, -> klik -> dan onderwerpen gestart (of zo) -> en dan je laatst gemaakte topic suc6 (als je het zo doent )
Dat zou niet helemaal eerlijk tegenover de mensen die die optie juist gebruiken om nieuwe deals op Xbazar te zoeken, of begrijp ik het verkeerd?
ik zou het ook een goed idee vinden om aan te kunnen geven of je deze posts wel of niet wilt zien.. dus gewoon een optie waarbij je zelf een keuze kunt maken of je ze wel of neit ziet.
@Xiroke, het mooiste zou zijn als het een optie was... Dus dat je kan kiezen tussen wel of niet Xbazaar.. Het is natuurlijk wel afhankelijk of het met deze forumsoftware kan.. Als het niet kan houdt het natuurlijk al heel snel op Van de 100 topics in "Nieuwe Posts" zijn er zeker 60 vraag en aanbod.. Voor de normale onderwerpen wordt het hierdoor niet overzichterlijker...
dat kan niet aangezien ze dan vBulletin moeten gaan hacken en daar gaan ze niet zo snel aan beginnen, doen ze alleen als het ECHT nodig is en dat is in dit geval duidelijk niet, helllaas... (dit antwoord kreeg ik toen ik vroeg waarom er geen "Nieuwe Topics" optie kwam dus ik neem aan dat jij precies hetzelfde antwoord van een mod gaat krijgen )
Toch jammer dat jullie de aanpassingen niet (willen) doen... Maar aan de andere kant natuurlijk ook heel begrijpelijk, waarom risico nemen. Ik weet niet of het mogelijk is om in dit forum te hacken, maar de "hacks" die er zijn voor PHPBB (ander forum) hebben mij toen erg goed geholpen bij seat-online.nl.. Toch bedankt..
Laat dat nou maar aan ons over, dit soort opmerkingen zijn nergens voor nodig. Wij bepalen wel wanneer een thread gesloten wordt, en ik zie geen reden om deze thread te sluiten.