Heyyy, Binnenkort wil ik wel weer is een spel kopen Dan zit ik te twijfelen tussen Mercedes Benz World Racing, en DTM. Er zullen vast wel wat mensen zijn die MBWR wel hebben, mijn vraag, is het het beetje realistisch als je dat op 100% zet in het spel? En hoe speelt ie met zo'n Modena stuurtje?
Groot dilemma, MBWR is enoorm cool, maar DtM wordt dit ook, ik heb mbwr en ga zeker dtm kopen, als je budget het aankan zou ik dit ook doen, alletwee toptitels
Nee dat vind ik niet echt. Het gaat over het zelfde spel maar de vraag is toch anders. Nou ja misschien lijkt het er iets op maar dan moet je wel gaan zoeken tussen de posts.
Als je echt voor de realisme gaat zou ik toch ff wachten op DTM. Ik heb world racing en die valt zeker niet tegen maar de schade is enorm beperkt. Beter kan je ze allebei halen!. World racing heeft enorme circuits en DTM heeft weer heel veel schade enzo. IK heb DTM op de ps2 en heb me daar ook enorm mee vermaakt maar die blijft wel eens haperen. Ik hoop (en neem aan) dat ze dat voor de xbox gefixed hebben. Dan wordt DTM een absolute topper op de box peace
De keuze is nog wel moeilijk hoor Zo te horen is Mercedes Benz World Racing ietsie minder realistisch dan DTM. Ik wacht wel ff met besluiten, bedankt in ieder geval
Serieus, geloof er geen bal van Als dat zo is koop ik die hele lading op en verkoop ze weer voor 40 Euro p.s. op marktplaats
hahahaa dikke WINST!!!! maaruh ik zou voor MBWR gaan lijkt me wel gewoon een lauw spel!! niet ook niet wrom
Nou, ik ga meteen wel morgen ff langs karren bij de Intertoys, maar lijkt me erruggg sterk dat ie 29.99 is. Dusehhh, Masta_User, als 't niet waar is krijg ik benzinegeld vergoeding, afgesproken
maar jij had het ook over ene stuurtje hé het stuur is wel 3x zo leuk als de controllers maar sneller ga je er niet mee, ook kan je nu beter constant gas geven bijv: op 160 houden ook heb je mere opties met het stuur het is cker de moeite waard om er 1 te kopen
Yep I know, maar het is natuurlijk wel jammer dat je niet harder gaat, maarja, realistisch rijden is ook wel vet. Ik heb op de PC ook een Force Feedback stuur van Microsoft, dat is wel beters met GP4 natuurlijk. Maar die stuurtjes die voor de Xbox op de markt zijn, vind ik nou niet echt stevig, maarja, daar had ik het al over in een eerdere topic
Dat valt nog mee hoor als je hem gewoon op n tafel zet ofzo issie perfect zolang je er niet op gaat raggen ofzo die stuurtjes zijn nog behoorlijk stevig hoor! cker aan te raden
Van MBWR valt de schade wel mee. Alleen als je hoger als 50 % zit merk je het wel aan het geluid en hij trekt minder snel op. De motor gaat haperen enzo. Alleen visueel valt er weinig te merken wat betreft de schade. Dat had beter gekunt. Echter MBWR heeft weer andere plus-punten. (maar die zijn eerder genoemt)
Nou, als je met een SL55 AMG onder je reet zit, lekker door Zandvoort toeren, dakkie open, lekker wijfie naast je, dan wil ik best wel in een POOIERBAK rondrijden hoor Maareh: By the way, Mercedes is geen pooierbak