Mercenaries 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door king kai, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries 2

bron: 360nieuws.nl

Voor deze game moet natuurlijk wel een nieuw topic gemaakt worden. Dit zal echt een game worden waar ik naar uit zal kijken, aangezien ik Mercenaries1 ook helemaal geweldig vond!

Bij deze game kun je waarschijnlijk ook weer een groot aantal dingen meer. Zoals zwemmen en vliegen.

Er is voor de rest nog niet veel informatie over deze game bekend, maar dat zal het komende jaar vast nog wel komen.

Info Mercenaries 1:
    Manufacturer's Description
    Mercenaries is a revolutionary, 3rd person action-shooter game set in the near future and inspired by real world events. On the eve of a historic reunification of North and South Korea, a ruthless general stages a military coup to take control of North Korea and threatens the world with nuclear war. The international community launches a global task force to stabilize the region. However, when diplomatic efforts collapse and the region descends into anarchy they announce a one hundred million dollar bounty on the North Korean general and his top military and scientific advisors. The targets are identified in a "most wanted" list in the form of a 52-card deck of playing cards. As one of the top operatives for a private mercenaries company called Executive Operations, you have been called in to collect on these bounties.

Massive, open environments that are completely interactive. If you can see it, you can use it, steal it, drive it, fly it, or blow it up.
    Explosive combat - you have the firepower (choose from a huge arsenal of realistic, military weapons) to lay waste to anything in sight.
    Flexible gameplay - Use your weapons and your imagination to figure out how to complete missions in a variety of ways in non-scripted environments.
    Dozens of different military and civilian vehicles, ranging from tanks, cars, trucks, helicopters, and more that can be commandeered at anytime and used for any purpose.
    Some of the best graphics seen on the consoles - great weather and realistic explosion/destruction effects.
    Based on the US military’s system of identifying a "most wanted" list of enemy targets in a playing card deck, players will use the playing card metaphor to identify missions and enemy targets. Take on missions from the different factions in order to gain intelligence and get new playing cards/targets and access to new areas.
    Reputation system that is driven by an embedded journalist that records player actions, which determines how civilians and the various warring factions respond to the player.
    Earn cash from different missions to buy better weapons and vehicles, or sell your vehicles and weapons on the black market.

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    _O_

2 player coop zou echt geweldig zijn. Een belangrijk feature wat deel 1 misde.
    Airstrikes kon je al :cool: (duh)
    Maar melee wapens :{

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    vet 1 ruled al dus 2 moet nog beter worden...:9

4. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries 2 ?
    :) Mjam mjam!

Ik heb me echt vermaakt met deel 1.
    Verrassende game die goed in elkaar zit!
    Zeker een van de betere Lucasarts games, veel beter dan die halfbakken starwars games de laatste tijd.
    Laat deel 2 maar komen.

P.s. vuurwerk in deel 1 ...
    Parkeer +/- 10 communisten-jeeps bij elkaar en plant er een C4 tussen!

5. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow:):) Mercs 2 word dan egt DE shit van 2006!!:):)

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Planes :)!!! , dat vondt ik jammer van Merc 1, dat je niet de straaljager kon jaggen:p. Ik vraag me af wat voor setting het wordt, Ik denk in de buurt van Iran en saoedi arabié. NK is toch al afgeslacht, En stel je voor, 360 grapichal ontploffingen en super vette guns. Kom maar op!

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Het viel me tegen dat er zo weinig over gepraat werd.. vooral voor de release..

Maar duikboten.. masterlijk:D

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je in de beginpost ff kunt vertellen wat mercenaries precies is? Ik heb het spel nl niet, maar ik ben wel benieuwd wat voor een spel het is, als ik al die positieve posts hier nou lees.

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk uit te leggen.
    Een soort GTA, want het is free roam met wapens en je kunt met verschillende auto's en tanks rijden en in helikopters vliegen. Je hebt ook verschillende 'teams' in M1 waren er de Allies, China en Noord Korea volgens mij.
    Het spel speelde zich ook af in Noord Korea, allemaal erg woest. Soms vond ik het trouwens wel wat te grijs en grauw, maar dat viel al snel in het niet.

/Edit: ook een kleine review van Amazon in beginpost ;)

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En alles kan kapot.. maar dat terzijde. :p

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Alles kon in deel 1 als kapot :9 Altans, de gebouwen enzo.

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, alles wat door de mens is gemaakt, bunkers, flats, huizen, voertuigen en nog wat meer. Alleen die verdraaide bomen krijg je niet om. 8) :)

13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heerlijk was dat! Kwam er even een vliegtuigje langs vliegen, zag je opeens dat hele gebouw instorten :cool:

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt idd wel super relaxt, nou word ik idd wel nieuwsgierig naar het gevolg, ben miss niet zo'n fan van gta, maar als het een heftige shooter is, dan ben ik blij...:+

15. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net een gameplaytrailer gezien van The Outfit en die game lijkt heel erg op Mercenaries! gameplay heeft erg veel overeenkomsten!

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Juist, Ik vind the outfit ook een weer een beetje op Freedomfighters lijken. Wat een nadeel was aan Mercenaries, de muziek was int begin wel spannend, maar langzamerhand kwam het me de keel uit. En de auto's waren nog al traag, zelfs de Rode cabriolet vond ik niet de snelste. TRouwens, ik heb steeds het gevoel gehad dat de ps2 versie iets meer had, meer geluiden en betere ontploffingen, ander interrieur van de Rode auto enz. Dat zag ik iig op filmpjes

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
  18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die muziek :lol: :emo:

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden: