hallo, ik zit tussen mercenaries-oddworld te twijfelen... maar welke houd je nou het meeste vast??? en voor welke zou jij gaan??? en waarom?????????? alvast bedankt!!!
Ik vind mercenaries leuker dan oddworld op alle flanken maar je moet gewoon reviews lezen en kijken wat je het leukste lijkt!
Tja... meningen kunnen verschillen. Heeft niet zoveel zin om dit te vragen. Ren naar je plaatselijke gameshop en probeer ze daar beide een tijdje en koop de game die jij het leukst vindt
Mercenaries is zeker een vet spel en heeft ook " de grote menigte" achter zich, gezien het feit dat je flink mag scheuren en knallen. Oddworld daarentegen is wat meer "niche", aparter dan andere games, meer gewaagd.. maar die sfeer... geweldig gewoon. Ik zou toch (heb ze allebei ) dan voor Oddworld gaan.
Als je Fable toffer vond dan GTA Double Pack zou ik voor Oddworld gaan, vond je GTA Double Pack beter dan kun je beter voor Mercenaries gaan
Nou ja misschien heb ik dan niet zo'n goed voorbeeld gegeven want er zit veel meer aktie in Oddworld dan in Fable (Oddworld is een Adventure FPS) maar als je echt een game wil waarbij je helemaal los gaat dan is Mercenaries misschien beter (al moet ik toegeven dat ik Mercenaries komende week pas binnen krijg). Met Oddworld krijg je in ieder geval een hoop sfeer en humor met behoorlijk wat aktie.
bij ons in de buurt zijn 3 videotheken en maar 1 verhuurt xbox games... en raad eens, alleen de release games
Oddworld kun je niet met Fable vergelijken, Mercenaries wel een beetje met GTA. Maar kijk gewoon naar reviews, informatie en feiten. Dan kom je d'r vast wel uit. Succes in ieder geval.
oddworld en mercanaries zijn absoluut niet te vergelijken... je kan oddworld eigenlijk nergens mee vergelijken naja misschien nog wel met Red Dead Revolver maar dan 10 keer zo goed...
Helaas, ik ga je topic sluiten. Op basis van de mening van anderen kun je zelf geen mening opbouwen. Lees reviews van beide games en maak daaruit je eigen mening op.