Mercenaries of Dead Or Alive Ultimate

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SluipSchutter13, 2 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb genoeg geld te besteden maar spaar ook erg graag.
    Nou zit ik te twijfelen om Dead Or Alive Ultimate OF Mercenaries kopen.

Nu wil ik weten welke de beste keuze is en WAAROM.
    Ik wil nu niet ALLEEN meningen hoor maar OOK feiten, want als je zegt: omdat die en die in het spel zit en het super mooi is.
    Dat is subjectief, ik wil feiten EN meningen horen waarom welk spel de beste keuze is.

Groetjes FrozenBullet

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort topics worden meestal (anders altijd) gesloten, wij hebben toch niet de zelfde mening als jij.
    Lees gewoon zo veel mogelijk reviews en kijk wel genre je leuker vind, want het zijn 2 totaal verschillende spellen.

3. chaplander

chaplander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze niet vergelijken ga revieuws lezen zou ik zeggen

4. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de genre`s allebei leuk, maar nu kijk ik op grond van meningen en feiten wat de beste KOOPKEUZE is.
    Niet welke goed of slecht is maar welke het beste koopbaar is

5. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem, ik denk dat ik maar ff wacht tot vrijdag dan komt star wars republic commando uit en kan ik tenminste over live spelen (en dus langere levensduur)

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word een opsom topic en die zijn niet toegestaan om zo de overzichtelijkheid te bewaren. In dit soort draadjes geeft iedereen zijn mening over een game maar we kunnen jou mening niet weten, lees daarom over beide games wat (p)revieuws en bekijk eens wat filmpjes.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze spellen zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. Ik zie dan ook geen heil in dit topic, aangezien smaken verschillen... je zult dus voor jezelf een oordeel moeten vormen (door reviews te lezen bijvoorbeeld) en daarop je keuze te baseren.

Vandaar dat dit soort topics niet zijn toegestaan. Hier komt dan ook een slot op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina