Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem gister op de frontpage staan. Mij lijkt het een mooie game.
    Ik houd altijd wel van spellen waarin je keuzes kunt maken. Als ik goed gelezen heb zijn er verschillende groepen die je missies aanbieden. Zouden die verschillende groepen ook andere stijlen hebben? Sneaky, rambo-style etc?

3. Victor

Victor Guest

Deze ga ik zeker halen. Het wordt wel vet dingen op te blazen met airstrikes en te hangen aan helicopters.

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De Amerikaanse release staat volgens mij gepland voor 13 januari :p Ja, dat is het idd al bijna :)

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij af of er nog multiplayer opties inzitten, en dan vooral Xbox Live?

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het zou een super game zijn voor coop play.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nog beter met 32 man op live *) En dat iedereen lekker aan het vechten is en jij opeens met je helicopter achter de boomtoppen vandaan komt... Maar zo te zien zit er geen enkele multiplayer in.... :'-( Dat is voor mij echt een heel groot nadeel...

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Damn is wel jammer zo'n game zonder multiplayer. Kijken wat voor cijfertjes ie krijgt. En misschien worden we nog verrast met een live mogelijkheid ;)

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Multiplayer komt er idd helaas niet in, maar deze game lijkt me heel erg vet. Zelfs keuzes kunnen maken voor wie je werkt, dus de VN, de koreanen, de Russische maffia. En de lijn van de missies is ook vrij uniek. Dit is hetzelfde als dat kaartspel dat de VS in Irak gebruikt. Je moet dus 52 mensen aanhouden/vermoorden. Dus je moet ze eerst opspeuren en dan moet je ze te pakken zien te krijgen, alleen leveren ze levend meer op dan dood, dus je zult inventief moeten zijn.
    Verder heb je in totaal ongeveer 100 missies (hoofd en bijmissies), je moet 100 wachthokjes en 100 standbeelden vernielen en 100 verborgen blueprints vinden.

De gameplaymogelijkheden zijn ook echt heel erg uitgebreid, je kunt alles stelen, van helikopters tot tanks. En ook het inroepen van air strikes en materiaal bestellen lijk met echt heel tof.

Wordt een erg mooie game en goed voor heel wat uurtjes gameplay.

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    En is er iets te vinden over downloadable content?

11. Macosa

Macosa I'm with Flavio

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dit spel een miskleun van de eerste orde. Maar ik laat me graag verrassen...

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Geen centrale threads aanmaken a.u.b.
    Topictitel aangepast.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Excuse moi

14. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me dus echt supervet. Die ingame filmpjes ruleren ook zwaar _O_ Ik hoop alleen dat de framerate een beetje hoog en constant is, en dat de levels goed groot en uitgebreid zijn. Maar is er al een Europese releasedatum?

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  15. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    rofl @ filmpje: wat moet je in zon gebied nou met een rode sportwagen?
    ... patsers :9

het lijkt me wel een grappig spel, vooral dat "reputatie" systeem klinkt wel leuk. Verder vooral een spel boordevol aktie maar met vrij weinig vernieuwing erin. Denk niet dat ik het aan ga schaffen. Wat is er aan dit spel beter dan andere shooters vraag ik mij af?

16. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    @PPM, tis geen shooter, tis een free-roam actiespel net zoals GTA en voor de features en missies moet je ff de info op xbw en de officiƫle site checken.

De releasedatum is trouwens 18 februari volgens gamespress, dus dat is al over een maandje. Ik kijk echt heel erg naar dit spel uit, ga hem zekers kopen _O_

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er zit alleen jamer genoeg geen MP in

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik denk dat jij dan aangenaam verrast zult zijn :D
    Gamespy heeft de game trouwens al 5 out of 5 gegeven, de demo is razend enthousiast ontvangen, en deze week zullen er nog wel meer positieve reviews aankomen...

Ik hoorde trouwens het gerucht dat er ook secret characters zoals Indiana Jones en Han Solo inzitten!?(op gamefaqs forum)

19. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik heb ff vluchtig op beide sites gekeken, maar kreeg toch echt de (foute) indruk dat het een shooter was |:-

Zal t nog s nakijken dan O-)

20. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    review

Dames en heren, de REVIEW van Mercenaries is klaar op de gamespy website. En hij krijgt 5 sterren _O_ , lees em snel! :D. Ik ga em zekers te weten kopen, effe wachten tot ie te pre-orderen is bij gcshop.

Deel Deze Pagina