Spel: Mercury Meltdown Revolution Ontwikkelaar: Ignition Banbury Uitgever: Ignition Genre: Blob rollen Console: Nintendo Wii Site: http://www.ignitionusa.com/mmrev/main.htm Mercury is reeds uitgebracht op de PSP en Playstation 2 en daar werd de game vol lof ontvangen. De bedoeling van de game is om met een bolletje kwik (mercury) allerlei levels vol met obstakels en puzzels af te leggen. Uitgever Ignition Entertainment vond het hoog tijd worden om deze game, die zich uitstekend leent voor de unieke Wii Remote-besturing, naar de Wii te brengen. In MMR zit een flinterdun verhaaltje verwerkt en in principe komt het erop neer dat jij je balletje kwik zo snel en zo goed mogelijk naar de finish moet brengen. Hier moet je natuurlijk wel wat voor doen. Zo heeft Ignition Entertainment voor een overvloed aan levels (meer dan 150!) gezorgd, onderverdeeld in een aantal laboratoria. Je begint met het eerste lab, en gaat daar, willekeurig, de 16 levels af en zo unlock je gaandeweg een nieuw laboratorium en diverse grappige minigames. [Bron: wii.nzone.nl] Screenshots:
Heb laatst dit spel gekocht en ik vond het toch wel verbazingwekkend leuk en verslavend. Leuker dan Monkey Ball iig, aangezien dit niet zo bot beuken is, maar je ook nog moet nadenken over wat je gaat doen. Zeker een aanrader.
@Corneel: heb er ook al een tijdje over nagedacht om deze te gaan halen.. enige twijfelpunt: multiplayerstand... kun je aangeven hoe en wat deze met twee spelers te spelen is? dat is voor mij wel een vereiste, dat dat ook goed is..
Daar kan ik kort over zijn, helemaal niets . Snap het zelf ook niet helemaal, want er had toch best wel een leuke multi-player in gekunt. Maar de single-player is ook er leuk en vooral lang.