Nog niet zo lang geleden kon ik netjes elk bericht volgen, maar is deze functie nu uitgezet ofzo? Ook verzonden berichten verschijnen niet meer... Ik vond het wel handig, ook al zijn er ook mensen die er niet naar kijken en het vergeten te legen... Tot slot iedereen een goed gezond fijn etc. 2003 gewenst!!!
Klopt, Is allemaal uitgezet. Het enige wat je nu kan is standaard 25 berichten ontvangen in je inbox en that's it.
Re: Re: Message Tracking uit? Beetje jammer, maar misschien toch het beste vanwege het grote n00b gehalte op het forum... Kan het niet op aanvraag weer aan?
Als jij een msg verzend en je zet onder het berichtje bij die 4 checkboxes dat je je berichtje graag wilt bewaren dan blijft die gewoon staan. Zover ik weet is message tracking alleen voor admins toegestaan, weetniet waarom sommige mensen dat wel hebben :{
Je moet het onderste dingetje checken (V-tje inzetten) , read recipeint shit ding, dat is msg tracking. Staat standaard uit omdat dat beetje onnodig onze database vult en mensen die het WEL willen gebruiken vinken dat dan dus gewoon aan
Eh ja?? Ik en Marinus kregen al weken lang mailtjes binnen met foutmeldingen dat de mail niet aankomt.
Hij is wel fok op, krijg alles te laat ensjo maar handel ook via ebay met deze account, dus doet het verder prima. Ik krijg ook nog steeds elke dag een paar meeltjes van hier, om te melden dat ik een pm heb weejjewel...:{