[XOne] met 2 xboxen op 1 router

Discussie in 'Games' gestart door Yoeri, 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoeri

Yoeri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met 2 xboxen op 1 router. Kan dit? Want mn verbinding is snel genoeg en ik heb ook genoeg poorten op mn router.

2. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gezien gaat dit ja.

3. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm lijkt mij niet...? Want ik weet niet of dat wel mogelijk is met xboxconnect dan heb je denk ook 2 pc's nodig ofzow :-S?

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan heb het laatst ook gedaan ,snelheid was geen probleem (adsl 2mb) werkte prima

5. ini

ini Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou gewoon moeten werken. Houd er rekening mee dat de firewall problemen kan leveren met xbox live en de meeste routers maar 1 LAN buiten de firewall om kunnen laten gaan(DMZ heet dat)

Geef de Xboxen anders een vast IP in het menu van de xbox.

dan moet je gewoon met 2 verschillende xbox live accounts op live moeten gaan(denk dat je niet tegelijk 2 keer kan inloggen met 1 xboxlive account) en kan je online

Hoeveel upload heb je dan? Let op met hosten dat je dan meer upload nodig hebt en dus dat de andere xbox kan gaan laggen

Laat even weten of het werkt!

6. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Moet geen enkel probleem zijn, al zou je 4xboxxen erop aan sluiten. De router herkent de netwerkkaarten erin gewoon, dus gamen maar!!

7. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op xboxconnect dan? Vertegenwoordigt 1 pc dan 4 xboxen?:confused:

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hier hebben we het volgens mij pas geleden al eens over gehad, en volgens mij werkt dit niet.

De reden dat ik twijfel is dat inkomend verkeer van bep. TCP en UDP poorten (3074) naar je Xbox geredirect moet worden, en dat kun je per router natuurlijk maar één keer doen.

Volgens mij lukt het alleen als je per Xbox een apart extern IP adres hebt.

Als je maar één IP adres hebt dan werkt het net zo (slecht) als wanneer je met één Xbox de port-redirect uit zet en de Xbox niet in de DMZ hebt staan. Het opbouwen van een spel gaat dan soms goed en vaak niet goed. Als je bereid bent om dat voor lief te nemen kun je inderdaad met twee Xboxen op één router.

PS: Ik heb het over Xbox Live; niet over Xbconnect.

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb gewoon een lannetje aangelegd, en die ging via 1 router naar internet. En mijn xbox zit dan wel in die DMZ, met vast op adres. De xbox van een vriend er gewoon bij geplugd.
    Lekker mm3 en moto gp via live samen gespeeld, no problem...

10. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm sorry wara is daar precies over gesproken....Ik kan niet met me router online....
    Maar ik kon wel bij het Menu met DMZ poorten open zetten geloof ik: Er stond bij beschrijving: With thios option you can open all posrts for gaming dit en dat...maar welke porten dan precies? Ik wil het wel ergens anders posten maar ik neem aan dat dit antwoord wel simpel is? dus vanaf welke tot en met welke?

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat is simpel. Kijk in de FAQ en je weet het.

TCP en UDP poorten 3074 en TCP poort 88.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie tevens de centrale router thread (meerdere malen gevraagd)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina