heb nu behoorlijk wat muziek op mijn HD gezet...in verschillende mappen (per muziek genre), deed het altijd bedienen met een controller. Ik had via mijn controller al geprobeerd om die spectrum analyser (links naast de playlist die fel gekleurde screensaver zal ik maar zeggen), vol beeld te krijgen maar helaas ging niet. Ik gisteren een DVD filmpje gehuurd en gekeken en ik denk....ik zal het ens met de afstandsbediening van de DVD set proberen en jawel hoor, je kunt met de afstandsbediening alle functies doorgeven die je ook met de controller kan doen ! en als je op de "info" knop drukt van de afstandsbediening dan krijg je dus VOL BEELD die spectrum analyser in beeld !! zeer cool !! ik heb eigenlijk gewoon een volwaardige JUKEBOX nu !! het werd gewoon een klein feestje met degene die bij mij waren om een filmpje te kijken....lachuuuuuhh !
Als je X&Y indrukt en vervolgens wer x of y dan zoom je ook in het en uit. Dat zijn zegmaar normaal de knoppen op je controller om op die spectrum analyser in te zoomen. Maar wel cool dat de afstandsbediening dus ook werkt voor muziek cd's. Werkt ie ook half als controller in games?? Tenminste, doet ie het onder games ook?
Okey we weten het, ga nu niet allemaal lopen lachen om deze flauwe grap want anders zal ik deze thread dicht moeten gooien en dat zou zonde zijn.
waar ik wel achter kwam (irritant) is dat je met de controller de muziek niet vooruit of achteruit kan spoelen.... dat kan toch wel erg irri zijn! kan dit wel met de remote controller?
ik vond het een leuke grap, en jij gaat weer lopen zeiken, en domme opmerkingen lopen maken in veel threads. jij bent echt een CHAGRIJN
Er was niks mis met de grap, dat zei ik niet maar als er een stuk of 50 mensen apart gaan lopen lachen lijkt me dat een beetje overbodig he, maar nogmaals met de grap was niks mis.
dammit!! hoe kunnen ze nu zo dom bij microsoft zijn om geen vooruit of achteruit spoelfunctie erin te zetten, dit is voor hun een fluitje van een cent!! grrrrrr... het 1e minpunt wat ik dus tot nu toe ben tegengekomen
Sjees! "Ikke" zit toch niet echt bij de crew he?! Waar moet het heen met dit forum?!! Straks is die Huub ook nog admin! ]:-