Met Spoed Hulp nodig: Game annuleren

Discussie in 'Algemeen' gestart door x Elimenator x, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 31 december een game besteld bij www.gcshop.nl
    Maar ik wil het nu annuleren en zij zeggen dat ik kan bellen en e-mailen maar hoe moet ik dan die e-mail intypen en hoe kan ik weten dat ik binnen 48 uur heb gepre-orderd.

Graag snel hulp nodig want ik denk dat het binnen een paar uur de tijd voorbij is en als ik dan wil annuleren dan moet ik ervoer betalen.

Alvast bedankt. _O_

2. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0

Deze thread kan closed ik zie net dat ik te laat ben.
    Maar dan wil ik nog wel even 1 ding weten hoe kan ik per e-mail een game annuleren, dan weet ik dat voor als dit nog een keer gebeurt.

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer daar een headset besteld, maar ik wilde hem anuleren, dit kan gewoon in je profiel. Hier staat ergens een link knopje anuleer (ofzo iets).

4. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is de reden waarvoor je hem wil annuleren?

Want ik heb toevallig afgelopen week nog een game geannuleerd die ik al weken eerder had betaald. Maar de reden daarvoor was dat het spel, Call of Duty 2, niet op voorraad was en wanneer het op voorraad kwam niet genoeg.
    Daarna heb ik een mail gekregen dat ik het spel kon annuleren en kosteloos me geld terug zou krijgen.

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    GCshop is er wel makkelijk in, je moet ze even bellen en als ie nog niet verzonden is kunnen ze misschien nog wat met je regelen.

Om welk spel gaat het, ik wil hem misschien wel met je ruilen ;)

6. Alexx

Alexx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland heb je recht om bij een "koop op afstand" de koop binnen 7 werkdagen na ontvangst te annuleren waarbij de kosten voor de verkoper zijn. Na het annuleren heb je nog 30 dagen om het product retour te sturen! (7:46d BW). Heb net even in hun algemene voorwaarden gekeken, maar daar kan dat slechts 5 dagen en dan zijn de kosten voor de koper! Dit klopt en mag niet, dus heb ze al een mailtje gestuurd.

Dit zijn overigens wel algemene regels: "je recht hebben is iets anders dan je recht krijgen" en "wie een juridische strijdt aangaat om één koe legt er één op toe".

7. x Elimenator x

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekenen voor het nummer van gcshop maar het nummer is tijdelijk niet bereikbaar ofzo iets dus kon niet bellen.
    En als ik een e-mail zou sturen zouden zij er dan wel optijd reageren.
    En hoe zou ik die e-mail moeten sturen moeti k me naam en factuurnummer erbij zetten ofzo iets, ik zou het niet weten.

Maar het ging trouwens om perfect dark zero ik wou hem annuleren omdat ik hem in de winkel wou kopen en de reden waarom is omdat ik hem eerder wou hebben. :+

Maar nu weet ik nog niet hoe je nou een game annuleert via E-mail kan iemand mij dit nog vertellen ?

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar dit is niet de goede plaats voor dit soort dingen. Je moet trouwens gewoon een mailtje sturen naar het mailadres dat op de site staat vanuit je emailcliënt. Deze gaat in ieder geval op slot.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina