De game met de meeste uren is zeker morrowind. Daar ben je echt maanden mee bezig. Maar Halo komt toch dicht bij. Die zit ook nog vaak in mn xbox voor de multiplayer en co-op.
dat is voor mij echt wel halo , daar heb ik vele uren aan besteed ,en besteed ik nog vele uren , en nu met live enzo is denk ik motogp een goede 2de
In halo gaat veel tijd zitten, omdat ik alles enkel en met co op heb uitgespeelt denk ik dat ik toch wel over de 200 uren met halo heb gespeelt! Ook als er eens een vriend langskomt zitten we er zomaar 6 uur achter. Dat tikt snel aan
Ghost Recon op Live, gewoon te verslavend ! Verder idd Halo en Moto GP Demo. WWF RAW heb ik ook veel gedaan, en UC op Live ook best wel .
Fifa 2003! alleen vind ik het vreemd dat mijn keeper soms zomaar uitkomt, en altijd blijft doorlopen. €lp
Zonder twijfel : Vice City. ! Dat is ook 1 van de weinige spellen die ik met recht helemaal gaar gespeelt hebt. Damm wat gaat daar een tijd in zitten om al die hidden pakkages te vinden. Wel allemaal gevonden btw.
er word toch niet gevraagd over alleen de xbox... bij mij is het nu in iedergeval op het moment zelda tww maar het meeste? ik denk toch halo! edit/ metroid komt ook aardig in de buurt
Zekers morrowind allertijden daar heb ik honderden uren in zitten. en toch raar met halo was ik na 20 uur toch wel uitgekeken en heb ik nu al een maand of 9 niet meer in men xbox gehad
een goede rpg/mmorpg.. een game waar ik ongeveer 3 jaar iedere dag minstens 3 uur achter heb gezeten was Starcraft: Broodwar.. maarja.. online he
Nu Ghost Recon. In het begin even laten liggen. Vond het relatief te makkelijk. Ik ga hem denk ik nu toch uitspelen. Probeer al tig keer LIVE te gaan. Vind alleen helemaal geen gamez!!
Bij mij toch wel MotoGP online en THPS3; gewoon een beetje skaten en allerlei truukjes uitproberen, lange combo's maken etc. Lijkt een beetje saai, maar ik kan me er uren mee vermaken. Maargoed, dit lijkt een beetje raar. Maar ik speel nooit één spel een periode heel lang. Ik speel m'n spellen elke 20 dagen wel 1X, en dan niet 10 minuten maar minstens een half uur. Maar MotoGP en THPS3 trek ik dus het vaakste uit de kast.