1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Met welke games die NU uit zijn kan ik linken

Discussie in 'Games' gestart door WiXX, 31 mei 2002.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vroeg me af met welke spellen die NU uit zijn ik kan linken, ik weet het op dit moment alleen nog maar van Halo en Tony Hawk 3 maar met tony heb je 4 xboxxen nodig om met zn 4 ren te spelen. En Halo word saai na 5 uur te hebben gespeeld :D
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor zover ik weet kan je, naast de spellen die jij al noemde, verder nog linken met THPS 2X, NASCAR en Moto GP.
    Misschien zijn er nog wel andere spellen die het kunnen, maar dat weet ik zo niet uit m'n hoofd.
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ahh, okee nog een vraag weten die lui van xboxworld ook de release dates van al die nieuwe spellen of nie??
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    euh... dat weet ik niet hoor, dat moet je ze zelf vragen! ;)
    Als je op de site op games klikt, en je kiest dan een game, zie je wel een verwachte release-datum (als dat al bekend is). Op TeamXbox hebben ze ook zo'n lijst, met meteen de release-data erbij. (Dit is echter wel de Amerikaanse release geloovik :'-() Ik weet niet welke van de twee vollediger is.
     
  5. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina