kan ik de kabel van pc naar modem uit mijn pc trekken en in mijn xbox steken of heeft xbox zelf een modem of moet ik een andere kabel hebben
Re: Re: met welke kabel je hebt ook zoiets als kabel modem. maar volgens mij hoef je helemaal geen kabel uit je pc te trekken, je zal vast wel een splitter+ kabel krijgen ofzo, waardoor 1 kabel naar je pc gaat en de andere naar je xbox.
Re: Re: Re: met welke kabel zo tering. met internetverbinding bedoel ik toch ook met kabel modem. en dan WAAROM ZOU JE JE INTERNETVERBINDING/KABELMODEM OP JE XBOX WILLEN AANSLUITEN?
OM ONLINE TE GAMEN MISSCHIEN??......*zucht* ik denk dat hij bedoelt met welke kabel je hebt nodig om online te kunnen gaan:{
als je je breedband op je xbox aansluit kan je nog niet gamen, daar heb je xbox live voor nodig, en dat is er nog niet en je kan wel online gamen met je xbox maar dan via je pc. dus dan moet je je kabel modem op je pc aansluiten en je pc op je xbox, als je cdaar info over wilt lees je de vele threads daarover maar
Re: Re: Re: Re: met welke kabel ik dacht dat hij op xbox live doelde. als dat er was hoe het dan met de kabeltjes zat, en het leek me duidelijk dat hij online wou gamen.
zulke vragen over xboxlive... die zullen toch allemaal wel in een handleiding staan. lijkt mij eigenlijk het logiest. maaaaaar, je kan de kabel uit je pc trekken, en in je box duwen, probeer maar, da past
Probeer gamespy eens! sluit je xbox aan via lan op je pc en hop... Ik speel vaak Halo on-line is wel grappig ik denk alleen dat XBOX-LIVE beter word
Re: Re: Re: met welke kabel dus ik moet een kabel van mijn xbox naar mijn pc? zo ja welke kabel een usb ofzo