ben ik gek of: http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=097058 klopt hier de prijs niet, als ie wel klopt vind ik hem asociaal duur ,er staat 89 euro! da's 200 ballen voor een spel, dat zuigt flink of ze hebben het over australische dollar, dan zou het iets van 50 euro zijn,dat kan eigenlijk ook weer niet, usa dollars is ook duur, naja iemand idee?? belachelijke prijs anders.
geen idee...maar lijkt mij ook belachelijk vooral nu splinter cell uitkomt en waarschijnlijk nog beter is ook
Hij is zo duur omdat het een import titel is... staat bovenaan. (en je kan het zien aan het doosje..die M is het amerikaanse rating systeem..)
Future zone is echt geen dure zaak , dat kot omdat dat een import spel is en de gewone pal spellen kosten daar allemaal 64 euro in plaats van 70, dus ik weet niet waar dat nou op slaat...
Ga vooral daar kopen dan, moet je zelf weten, maar i.m.o. heeft futurezone een kut service en belachelijke prijzen...
Je hebt het zelf al aangegeven. ..... voornamelijk met IMPORT, maar ook met andere consoles zoal DC en 64 .... Ze vragen dus voor een import xbox spel .... rond de 199 piek!!!!! tering he!, ik koop mijn import games bij dvdboxoffice in canada, voor nog geen 130 piek !!!!!!!! enne..... 0.00 € verzendkosten